کری فیشر فقید نامزد جایزه گرمی شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کری فیشر فقید

جایزه گرمی ۲۰۱۸ با معرفی نامزدهایش، کری فیشر بازیگر فقید را نیز در میان نامزدهایش جای داد.

به گزارش  مهر،  در شصتمین دوره جوایز گرمی، جی‌زی خواننده بیشترین شانس دریافت جوایز را با هشت نامزدی دارد، اما شاید جالب‌ترین نامزدی امسال متعلق به کری فیشر، بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» باشد که به خاطر یک کتاب صوتی ممکن است یک جایزه گرمی پس از مرگ به نام خود ثبت کند.

این بازیگر فقید یک کتاب صوتی (آدیو بوک) به نام «پرنسس خاطره‌نگار» از کتاب خاطراتش که سال پیش منتشر شد، ضبط کرده که حالا در بخش «آلبوم گفتاری» نامزد دریافت جایزه گرمی شده است. این کتاب خاطرات درباره فیشر و گزارش‌های روزانه او در زمان فیلمبرداری فیلم نخست «جنگ ستارگان» است.

فیشر که ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ درگذشت در این بخش در کنار نیل دگراس تایسون ، بروس اسپرینگستن، شلی پیکین، و برنی سندرز نامزد شده است.

گرمی امسال برای نادیده گرفتن نام‌های بزرگی مثل هری استایلز، اد شیران و تیلور سوییفت با شگفتی زیادی همراه شد.

این در حالی است که کری فیشر در فیلم بعدی جنگ ستارگان با عنوان «آخرین جدای» به کارگردانی رایان جانسون دیده خواهد شد. این فیلم ۱۴ دسامبر در سینماهای بریتانیا اکران می شود. کری فیشر چند کتاب نوشته بود که آخرین آنها کتاب خاطراتش با عنوان «پرنسس خاطره‌نگار»  یک ماه پیش از درگذشتش وارد بازار کتاب شده بود. کتاب، خاطرات کری فیشر را در زمانی تعریف می‌کند که او تنها ۱۹ سال داشت و در نقش پرنسس لیا در نخستین فیلم «جنگ ستارگان» بازی کرد.

پس از درگذشت فیشر این کتاب در راس کتاب‌های پرفروش آمازون قرار گرفت و بلافاصله دو کتاب دیگر فیشر شامل «کارت‌پستال‌هایی از لبه» و «نوشیدن واهی و پوچ» نیز در فهرست ۱۰ کتاب پرفروش آمازون جای گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------