آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

اظهارت جنجالی الهه منصوریان، درخصوص حضور در برنامه ماه عسل



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,الهه منصوریان

الهه منصوریان که این روزها با بازی در فیلم سینمایی صفر تا سکو روی پرده سینما حسابی مطرح شده است از دغدغه های خود به عنوان یک زن ورزشکار می گوید.

 الهه منصوریان ووشوکار ایرانی و برندهٔ مدال طلای جام جهانی سانشو ابتدا درخصوص بازی‌اش در فیلم سینمایی "صفرتاسکو" به خبر فوری گفت: این فیلم زندگی من وخواهرانم است که ساختش به مدت سه سال طول کشید؛ ویژگی فیلم، هیجان و امید است.

وی ادامه داد: اولین جمله‌ای که به کارگردان گفتم این بود که عاشق ورزشم هستم و دوست ندارم که از ورزش دور شوم. ازطرفی به علت اینکه اعضای تیم فیلمبرداری بانوان بودند، راحت‌تر اعتماد کردم و می‌خواستم بیشتر دیده شوم چراکه در ورزش ایران مورد توجه قرار نمی‌گرفتیم.

بازیگر فیلم سینمایی "صفرتاسکو" در ادامه اظهار داشت: تا قبل از اینکه به شهرت برسم، به قدری غرق در زندگی خودمان بودیم که بیشتر به فکر مدال گرفتن و جایزه‌اش بودیم. البته اکنون بیشتر از اینکه بابت شهرت خودم خوشحال باشم، بیشتر از این مسأله خوشحالم که ورزش زنان دیده می‌شود.

وی به حضورش در برنامه ماه عسل اشاره نمود و افزود: حضور من و خواهرانم در برنامه ماه عسل به جهت این بود که فیلم سینمایی "صفرتاسکو" در جشنواره حقیقت مقام آورده بود. در طول برنامه آقای علیخانی اینگونه عنوان کردند که پدرمان را بعد از چند سال می‌بینیم درصورتی که از سه سال قبلش پدر را می‌دیدیم اما قهر بودیم.

این ووشوکار ایرانی خاطرنشان کرد: متأسفانه رسانه‌ها توجه خاصی به ورزش بانوان ندارند. ازطرفی جای سوال است که چرا بازی‌هایمان پوشش تلویزیونی ندارند در حالی که با حجاب کامل ورزش می‌کنیم. نکته جالب اینجاست که در خارج از کشور معروف‌تر از کشورم هستم.

وی در پایان عنوان کرد: اگر در آینده پیشنهادهای خوبی به دستم برسد در سینما نیز همچنان خواهم بود اما اولویت اولم ورزش خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------