آشنایی با پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان /تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان

آیا شما هم تاکنون کنجکاو شده اید که بدانید پردرآمدترین مدلینگ های جهان که نام دو خواهر بسیار جوان «جی جی حدید و بلا حدید » هم در میان آنها به چشم می خورد چقدر است ؟ پس با۱۰ نفر از پولدارترین های آنها در سال ۲۰۱۷ میلادی و میزان درآمدشان آشنا شوید.

۱. کندال جنر

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد:۲۲ میلیون دلار

پردرآمدترین مدل دنیا درسال ۲۰۱۷، کندال جنر است. گرچه او خودش خانواده ثروتمندی چون کارداشیان ها دارد اما فعالیت اش در حرفه مدلینگ دقیقا مستقل از حمایت دیگران است. این مانکن ۲۲ ساله ۸۵ میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و توسط قراردادهایی که با مشهورترین شرکت ها مثل آدیداس، لاپرلا و غیره… می بندد، به افزون تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی خود انجام می‌دهد، تبدیل به مشهورترین مدل سال شده هست.


۲. ژیزل بوندشن

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۱۷.۵ میلیون دلار

فعالیت ژیزل بوندشن در دو دهه جدید، به بیش از ۱۲۰۰ عکس که روی جلد مجلات، سایت های مد ، بیلبوردها و دیگر مکان های تبلیغاتی هست، می‌رسد. او بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ بیش از دیگر مانکن ها در دنیا، درآمد داشت. گرچه این ستاره ۳۷ ساله حالا از راه رفتن روی دفیله بازنشست شده اما هنوز هم از قراردادهای میلیون دلاری خود با شرکت های عطر، کفش و جواهرات درآمدهای کلانی به دست می آورد.

 ۳. کریسی تیگن
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۱۳.۵ میلیون دلار

کریسی تیگن مدل آمریکایی هست که نخستین بار درسال ۲۰۱۰ در مجله «سپورتس ایلوستریتد» فعالیت مدلینگ خودرا شروع کرد ودر سال ۲۰۱۴ روی جلد این مجله رفت. اما پیشرفت او در طی چندین سال به گونه ای بود که حال نامش را در لیست پردرآمدترین مانکن های دنیا میبینیم. او مادلینگ شرکت های گوناگون تولیدات مواظبت و زیبایی مو مثل «Tresemme» و «BECCA» رابه عهده گرفته هست.

۴. آدریانا لیما

درآمد: ۱۰.۵ میلیون دلار

آدریانا لیما مدل برزیلی بعنوان یکی از پردرآمدترین مانکن‌های ویکتوریا سکرت و یکی از مشهورترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته میشود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپرمدل برزیل» مکان اول رابه خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپرمدل دنیا» مقام دوم را کسب کرد. او چهره سرشناس عطر برندهای لوکسی چون «Sportmax» و «Marc Jacobs» نیز میباشد که همه ی این‌ها در درآمد چندین میلیون دلاری او تاثیر گذار بود.

۵. جی جی حدید

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۹.۵ میلیون دلار

جی جی حدید، به همراه خواهرش، بلا حدید، هردو اسم خودرا در لیست پردرآمدترین مدلهای سال ثبت کرده اند. این ستاره ۲۲ ساله، ۳۷ میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و به لطف طرفداران جوانش، توانسته محبوبیت زیادی را در دنیای مد ازآن خود کند. او مادلینگ برندهای لوکسی چون « Maybelline»، «Vogue» و «Tommy Hilfiger» رابه عهده گرفته که به خوبی نیز از عهده اش برآمده هست.


۶. رزی هانتینگتون وایتلی
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۹.۵ میلیون دلار

گرچه رزی هانتینگتون وایتلی به تازگی مادر شده اما هنوز هم فعالیت های خودرا در صنعت مادلینگ رها نکرده هست. او هنوز هم مدل سرشناس کفش های «Ugg»، جواهرات «Nirav Modi»، عطر «Burberry» و شلوار جین های «Paige» هست. افزون بر آنها مشارکت با لاین لوازم آرایش و عطر شرکت لوکس «Marks & Spencers» نیز بر درآمد میلیون دلاری او تاثیر بسزایی داشت.

۷. کارلی کلاوس

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۹ میلیون دلار

کارلی کلاوس مدل آمریکایی می باشد که بیشتر به خاطر مشارکت‌اش با شرکت ویکتوریا سکرت شناخته شده هست. «مادلزدات‌کام» وی را نهمین نفر از ۵۰ مدل زن برتر و مجله «ووگ پاریس»، وی را یکی از ۳۰ مدل برتر دهه ۲۰۰۰ معرفی کرد. عکس این ستاره جوان در سن ۲۵ سالگی حدود ۳۶ بار در چاپ های گوناگون مجله سرشناس مد «Vogue» ظاهر شد. او در حال آماده با شرکت هایی چون «Adidas»، «Swarovski» و «Express» همکار می‌کند.

۸. لیو ون
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۶.۵ میلیون دلار


لیو ون مدل چینی هست که در تبلیغات برندهای لوکسی چون «La Perla» و «Puma» ظاهر شده هست. او نخستین زن چینی تبار هست که روی دفینه فشن شو ویکتوریا سیکرت قدم گذاشت. با توانایی های بالایی که او در اساس های گوناگون هنری دارد، تبدیل به یکی از مشهورترین چهره ها در صنعت مادلینگ شده هست.

۹. بلا حدید

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان
درآمد: ۶ میلیون دلار
در سن ۲۱ سالگی، بلا حدید جوانترین مدلی هست که دراین لیست قرار دارد. او خواهر جی جی حدید، که نامش در لیست بالا آمده، میباشد که در صنعت مادلینگ مهارت های بالایی را از خود نشان داده طوری‌که تبدیل به یکی از پردرآمدترین مانکن های سال شده هست. او با برندهای مشهوری چون «Dior»، «Nike» و لوازم آرایش «Nars» مشارکت می‌کند.

۱۰. اشلی گراهام
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پر درآمد زنان مدلینگ‌ جهان


درآمد: ۵.۵ میلیون دلار
اشلی گراهام مدل آمریکایی هست  گرچه او حرفه مادلینگ را تنها چندین سال هست که شروع کرده و تبدیل به یکی از مشهورترین و پردرآمدترین مدلهای سال شده هست. از فعالیت های او با شرکت های معتبر می‌توان به «H&M»، «Dressbarn» و «Lane Bryant» اشاره کرد.

 

 


 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------