آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگرانی که در‌ سال ٢٠١٧ بیش از حد دستمزد گرفته‌اند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مارک والبرگ


به گزارش ‌آی سینما،  مجله «فوربز» در شماره اخیر خود فهرست بازیگرانی را منتشر کرده که رقم دستمزدشان در ‌سال ٢٠١٧ زیادی بالا بوده و به اندازه مبلغ هنگفتی که دریافت کرده‌اند برای‌ هالیوود سودآوری نداشته‌اند. مارک والبرگ در صدر این فهرست قرار گرفته است.

فوربز اعلام کرده بازیگر کمدی موفق «خونه بابایی» بابت سه فیلم جریان اصلی اخیرش که پیش از ژوئن ٢٠١٧ روی پرده رفته‌اند، با این بدنامی ناخواسته روبه‌رو شده است. طبق آمار و ارقام منتشرشده، والبرگ بیش از ٦٨‌میلیون دلار برای یک‌سال گذشته دستمزد گرفته که در برابر میزان سودآوری فیلم‌هایش مبلغ هنگفتی به‌شمار می‌رود.

از آنجایی که اغلب فیلم‌های والبرگ در یک‌سال گذشته در گیشه شکست سنگینی را تجربه کرده‌اند، طبق برآورد فوربز او به ازای هر یک دلار دستمزدی که دریافت کرده، فقط ٤,٤٠ دلار برای فیلم‌هایش سودآوری داشته است.

او‌ سال ٢٠١٦ دو فیلم از پیتر برگ شامل «دیپ‌واتر هورایزن» و «روز میهن‌پرستان» را بر پرده سینماها داشت که هر دو فیلم در گیشه شکست خورد. این درحالی است که اولی با نقدهای نسبتا مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد، اما با وجود بودجه ١٥٦‌میلیون دلاری‌اش فقط نزدیک به ١٢٢‌میلیون در گیشه فروش کرد.

از طرفی، «روز میهن‌پرستان» فقط به پنج‌میلیون سود دست پیدا کرد. کل فروش این فیلم که با بودجه ٤٥‌میلیون دلار ساخته شده، فقط به ٥٠‌میلیون دلار رسید.

بعد از والبرگ، کریستین بیل ستاره سه‌گانه «شوالیه تاریکی» بیشترین دستمزد اضافی را دریافت کرده است.کارهای او به ازای هر یک دلاری که دریافت کرده، تنها ٦,٧٠ دلار سودآوری داشته‌اند.

رتبه سوم هم به چنینگ تیتم، بازیگر «لوگان خوش‌شانس» ساخته استیون سودربرگ تعلق گرفت. این بازیگر ٣٧ساله به ازای هر یک دلاری که برای نقش‌هایش دریافت کرده، تنها ٧,٦٠ دلار به فروش گیشه کمک کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------