آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اثر مشترک خوانندگان ایرانی، اسپانیایی، مراکشی و پرتغالی برای جام‌جهانی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جام جهانی2018

یک کارگردان و بازیگر تئاتر از طراحی پروژه ای موسیقایی تصویری به بهانه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی و هم گروهی با تیم های اسپانیا، مراکش و پرتغال سخن گفت.

 به گزارش مهر،  کامبیز بنان طراح و ایده‌پرداز پروژه تصویری موسیقایی با محوریت حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: آبان ماه امسال طرحی نوشته شد که بر اساس آن بتوانیم فعالیت های فرهنگی به بهانه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی داشته باشیم و همزمان با آغاز این رویداد آنها را در شکلی جهانی عرضه کنیم.

او ادامه داد: یکی از مباحث فرهنگی مهمی که در جام جهانی فوتبال مطرح می شود «صلح  و دوستی» ملت ها با یکدیگر است که ما هم بر اساس این محور فرهنگی ایده‌ای را طراحی کردیم تا تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بانی اجرای پروژه ای موسیقایی تصویری با مشارکت تیم های فوتبال اسپانیا، پرتغال و مراکش شود.

بنان با اشاره به اینکه یک نماهنگ چهارزبانه توسط چهار خواننده مطرح این کشورها ضبط و تولید می شود، بیان کرد: این چهار خواننده با حضور در این چهار کشور در کلیپ حضور پیدا می‌کنند و با خواندن یک اثر مشترک در ترویج شعار دوستی و صلح مشارکت خود را اعلام می کنند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: ما نامه‌نگاری هایی را با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز انجام دادیم که خوشبختانه با جواب مثبت رو به رو شد. هدف ما نشان دادن این موضوع است که جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح‌طلب و خواهان دوستی است و همچنین فکر می کنم پیش از این شبیه این کلیپ در دوره های پیشین جام جهانی نداشته ایم.

بنان با اشاره به برخی از اقدامات انجام گرفته در این حوزه گفت: اجرای چنین پروژه ای نیازمند بودجه کافی است و ما باید با اسپانسر یا بخش خصوصی مذاکره کنیم، اما مهم تر از مسایل مالی حمایت های دولتی از گروه تولیدکننده اثر است. ما توقع مالی آنچنانی از دولت نداریم چون می دانیم دولت در تامین منابع این چنینی محدودیت هایی دارد اما حمایت های دیگر چون همکاری جدی رایزن های فرهنگی کشورمان در کشورهای اسپانیا، مراکش و پرتغال را نیاز داریم که امیدوارم در کنار سایر نهادهای دولتی بتوانند با ما مشارکت داشته باشند.


او در پایان تصریح کرد: ما حتی برای تولید این قطعه موسیقایی با یکی از خوانندگان مطرح موسیقی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده ایم اما همه اینها منوط به تامین منابع مالی و البته فراهم شدن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که امیدوارم با حمایت های دولتی هرچه زودتر جنبه عملی پیدا کند. تولید این قطعه به سهم خود می تواند علاوه برتامین منافع فرهنگی و ورزشی کشورمان در حوزه سیاسی نیز تاثیرگذار باشد که در اثنای برگزاری جام جهانی فوتبال قطعا بازتاب رسانه ای زیادی خواهد داشت.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------