کنایه مهران مدیری به پزشکان



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مهران مدیری

مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» از معضل آلودگی هوا انتقاد کرد و به سخنان رییس سازمان محیط زیست در این باره واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرآنلاین،  مهران مدیری جمعه اول دی ماه در برنامه «دورهمی» در بخشی از برنامه درباره متفاوت شدن عملکرد پزشکان نسبت به گذشته گفت: «یکی از خوبی های بالا رفتن آمار مرگ و میر این است که روحیه‌ها قوی می‌شود، قبلا پزشکان وقتی بیمار فوت می کرد خیلی شرمنده می شدند و یک ساعت طول می کشید به بازماندگان این خبر را بدهند و خودشان هم تا دو هفته از این داغ در خانه می ماندند.»

او افزود: «اما امروز پزشکان وقتی بیمار فوت می کند از در پشتی می روند و پرستار هم یک پلاستیک به همراهان بیمار می دهد که تنها لباس هایشان درون آن است. وقتی هم که اعتراض می کنند به حراست زنگ می زنند که این ها دارند شلوغ می کنند مقداری سبوس بهشان بدهید تا آروم شوند.»

او در بخش دیگر این برنامه به سخنان رییس سازمان محیط زیست که گفته بود مردم دعا کنند باد بیاید واکنش نشان داد و گفت: «کلا رها کردند و هیچکس کاری نمی کند، همه داریم می میریم. امروز رییس سازمان محیط زیست گفتند که برید دعا کنید باد بیاید، یعنی آلودگی را جابه جا کند وگرنه ما که نمی توانیم بدون خودرو و سوخت زندگی کنیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------