انتقاد امیر جعفری ازبی توجهی نسبت به ناشنوایان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرجعفری

امیر جعفری بازیگر فیلم سینمایی «اکسیدان» از اینکه هیچ دولت، ارگان و سازمانی به نیازهای ناشنوایان توجه نمی کند، انتقاد کرد.

 به گزارش مهر،  روز گذشته جمعه ۸ دی ماه فیلم «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی برای ناشنوایان و کم شنوایان  با دوبله زبان اشاره طبیعی-لبخوانی و همچنین زیرنویس فارسی در سینما فرهنگ به نمایش گذاشته شد.

حامد محمدی کارگردان این فیلم گفت: امروز لذت بخش ترین اکران مردمی برای من است و برای هیچ کدام از اکران های مردمی «اکسیدان» اینقدر هیجان زده نبودم و دیدن فیلم با شما لذت بخش است. امیدوارم با همت دوستان از این دست اتفاقات خوب داشته باشیم .

وی ادامه داد: من یک عذر خواهی هم به شما بدهکارم، ببخشید ممکن است گاهی شماها را نبینیم  ولی به عمد نیست. شاید به این دلیل است که بینمان فاصله افتاده است، اما امیدوارم در فیلم های بعدی خودم تعدادی سالن سینما را مشخص کنم برای اینکه شما دوستان راحت تر فیلم ببیند و هم زمان با اکران، فیلم را در سینما تماشا کنید.

امیر جعفری بازیگر نیز در ادامه گفت: این روزها کمی گرفتارم، اما با عشقی که به شما عزیزان داشتم به این مراسم آمدم. متاسفانه هیچ دولت و ارگان و سازمانی به نیازهای شما توجه نمی کند که طبق آمار رسمی نزدیک به چهار میلیون در کشور هستید. در این شرایط خوب است حداقل ما بتوانیم کاری برای شما انجام داده باشیم.

امیدوارم که این رویه و اکران های اینگونه ادامه داشته باشد، چرا که هیچ فرقی بین ما و شما نیست. یک وقت هایی هم ما  ظاهرا نابینا و ناشنوا می شویم. نعمتی را که شما دارید و با گوش دل می شنوید ما نداریم. امیدوارم ما را لایق جمع خودتان بدانید و از فیلم لذت ببرید.

شبنم مقدمی هم که در این مراسم حضور نداشت با ارسال پیغام صوتی برای حاضران این اکران ویژه گفت: خیلی خوشحالم که دعوت ما را قبول کردید و برای دیدن فیلم ما آمدید. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سویی هم  متاسفم که نمی توانم حضورا در خدمتتان باشم و در کنارتان بنشینم و فیلم را با شما ببینم. امیدوارم اوقات خوبی را سپری کنید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------