آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بخش‌هایی از سینما ایران اصفهان روز گذشته تخریب شد/تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سینماایران اصفهان

در شرایطی که واگذاری سینما ایران به حوزه هنری آخرین مراحل حقوقی را می‌گذراند دیروز افرادی به عنوان نماینده یکی از بانک‌ها، بخش‌هایی از این سینما را تخریب کردند.

 به گزارش مهر، سینما ایران از جمله سینماهایی است که مطابق دستور رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته باید به حوزه هنری واگذار شود اما به شکل غیرقانونی توسط بنیاد شهید به بانک دی واگذار شده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سینماایران اصفهان


متاسفانه در سال‌های گذشته با توجه به واقع شدن سینماهای اصفهان در یکی از خیابان‌های تجاری اصفهان یعنی چهارباغ عباسی برخی افراد سودجو سعی دارند با تخریب این سینماها آن را از کاربری اصلی خارج کرده و تبدیل به مراکز تجاری کنند، موضوعی که در ابتدا سینما فلسطین دچار آن شد و به گفته حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری برخی با فروریختن یکی از دیوارها سعی کردند به تدریج سینما را مخروبه جلوه دهند اما با توجه به اسنادی که حوزه هنری از این سینما در دست داشت موفق به دستیابی به اهداف خود نشدند و این سینما در قالب دو سالن بازسازی شد و اکنون یکی از فعال‌ترین سینماهای اصفهان است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سینماایران اصفهان


در داخل سینما ایران هنوز تخریب هایی در حال انجام است

سینما ایران نیز در قلب خیابان چهارباغ عباسی به نظر می‌رسد به دلیل امکان درآمدزایی مناسب با تبدیل به مجتمع تجاری در معرض خطر قرار گرفته است به نوعی که اولین بار در سال گذشته با از جا درآوردن صندلی‌ها و تخریب بخشی از آن مورد آسیب قرار گرفت اما با اقدام به موقع رسانه ها متوقف شد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سینماایران اصفهان


در شرایطی که این سینما آخرین مراحل واگذاری به حوزه هنری را طی می کند و نامه جدیدی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از تخریب این سینما به مسئولان استان اصفهان ابلاغ اما صبح دیروز به دستور فردی که همه جا خود را نماینده بانک دی معرفی می کند بار دیگر تخریب هایی در این سینما آغاز شده است.

گرچه به دستور شهردار اصفهان این عملیات متوقف شده است اما سید مصطفی حسینیْ مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان، در گفت و گو با مهر ابراز داشت که همچنان در داخل سینما تخریب هایی در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------