آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

گریم متفاوت بازیگر «خانه سبز» در نقش یک روحانی/ عکس



تصاویر نهایی از تست گریم بازیگران فیلم جدید محمدحسین لطیفی با عنوان «به وقت خماری» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین،  با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «به وقت خماری» جدیدترین فیلم محمدحسین لطیفی، فیلمبرداری این فیلم به تازگی در تهران و در لوکیشنی حوالی مرکز پایتخت آغاز شده است. «به وقت خماری» به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی اجتماعی است.

لطیفی در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «اسب سفید پادشاه»، «پاریس تا پاریس»، «توفیق اجباری»، «روز سوم»، «خوابگاه دختران»، «دختر ایرونی»، «عینک دودی» و «سرعت» را دارد.

تولید این فیلم سینمایی تا اوایل اسفندماه به طول می‌انجامد. «به وقت خماری» فیلمی پربازیگر است و اکثر چهره‌های آن از میان بازیگران مطرح و سرشناس سینما انتخاب شده‌‌اند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تصاویر نهایی از تست گریم بازیگران فیلم جدید محمدحسین لطیفی با عنوان «به وقت خماری»


اسامی بازیگران این فیلم سینمایی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی که سابقه بازی در «خانه سبز را دارد، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، آرمین جداخانی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر و شیرین یزدان‌بخش.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------