واکنش سروش صحت به ناراحتی هوادارن احسان علیخانی از شوخی با او در «لیسانسه‌ها»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سروش صحت

سروش صحت در واکنش به ناراحتی هواداران احسان علیخانی از شوخی با او در «لیسانسه‌ها» نوشت: «خوشحالم که دوستانی مثل احسان علیخانی عزیزم شوخی ما را فقط شوخی دانستند و نشان دادند که در یک برنامه طنز می‌توانیم با عزیزانمان شوخی کنیم.»

به گزارش خبرآنلاین، سروش صحت، کارگردان سریال «لیسانسه‌ها» که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، در پاسخ به واکنش منفی طرفداران احسان علیخانی به شوخی این سریال با مجری مورد علاقه‌شان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«برنامه‌سازان حوزه طنز بارها مجبور شده بودند برای هر شوخی كوچكی مفصلا توضيح بدهند كه قصد و غرض توهين نداشته‌اند. آستانه تحمل مسئولين و حتی مردم به قدری پايين آمده بود كه هر شوخی كوچكی به راحتی توهين بزرگی تلقی می‌شود. خوشحالم كه دوستانی مثل احسان عليخانی عزيزم شوخی ما را فقط شوخی دانستند و نشان دادند كه در يک برنامه طنز می‌توانيم با عزيزانمان شوخی كنيم. من و تمامی گروه سازنده مجموعه «ليسانسه‌ها» از همه دوستانی كه با سعه‌صدرشان يادآوری كردند كه می‌شود ظرفيت و آستانه تحمل‌مان را بالاتر ببريم، متشكريم. از احسان عليخانی، علی مسعودی، اميرمهدی ژوله، رضا رشيدپور ، علی ضيا، فرزاد فرزين، فريدون آسرايی، رضا صادقی و...صميمانه سپاسگزاريم. احترام ما به شما هميشگی است.»

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سروش صحت

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------