پیشی‌گرفتن یک کمدی از «همشهری کین»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,انیمیشن پدینگتون

انیمیشن «پدینگتون ۲» رکورد بیشترین نقدهای مثبت را در سایت معروف سینمایی «راتن تومیتوز» از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، کمدی «پدینگتون ۲» در فهرست تحسین‌شده‌ترین آثار سینمایی در وب سایت «راتن تومیتوز» با پیشی گرفتن از آثار معروفی چون «همشهری کین» ساخته «اورسن ولز» و «پدرخوانده» به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا»، در مکان نخست جای گرفت.

این فیلم کمدی به کارگردانی «پل کینگ» و با نقش‌آفرینی «هیو گرانت»، «سلی هاوکینز» و «هیو بونویل» در سایت سینمایی معتبر «راتن تومیتوز» موفق به کسب ۱۶۴ نقد مثبت از سوی منتقدین سینمایی شده است.

در این سایت، فیلم‌های سینمایی هر کدام نمره‌ای از ۱۰۰ درصد می‌گیرند و فیلم‌هایی که نمره بالای۶۰ درصد کسب کنند یک گوجه فرنگی رسیده "Fresh" و در غیر این صورت و با نمره‌های کمتر از ۶۰ درصد  یک گوجه فرنگی گندیده "Rotten" نامیده می‌شود.

فیلم‌هایی که نمره ۷۵ درصد به بالا کسب کرده باشند، در صورتی که حداقل از سوی ۸۰ منتقد سینمایی درباره آنها نقد نوشته شده باشد که ۵ تن از انها از "منتقدین ارشد" باشند با عنوان "Certified Fresh" شناخته می‌شوند.

چندی پیش اعلام شد، فیلم «لیدی برد» به کارگردانی «گرتا گرویگ» بیشترین تعداد نقد مثبت را در سایت «راتن تومیتوز» کسب کرده، اما این فیلم بعدها یک نقد منفی دریافت کرد و به روند مثبت آن متوقف شد. این رکورد پیش از این در اختیار انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۲» بود.

فیلم-کمدی «پدینگتون ۲» تاکنون ۴۱ میلیون دلار در سینماهای بریتانیا و بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار در سینماهای جهان فروخته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------