شراره رخام: سینمای ایران درگیر بی عدالتی شدیدی شده است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شراره رخام
به گزارش میزان، شراره رخام گفت: سینمای ایران درگیر بی‌عدالتی شدیدی شده است. به نحوی که برخی از بازیگران خوب ما بیکار شده‌اند و بسیاری در سال ده فیلم بازی می‌کنند. از نظر من سینما و انتخاب بازیگران نیازمند یک نوع قاعده‌مندی و برنامه‌ریزی درست است.

شراره رخام، درخصوص کم کاری خود در عرصه بازیگری سینما گفت: شاید اولین دلیل کم کاری من انتخاب شخصی‌ام باشد. پیشنهاد برای بازی در سینما بسیار زیاد بوده اما به تازگی در انتخاب نقش‌هایم وسواس بیشتری به خرج می دهم و سعی می کنم در هر کاری بازی نکنم.

او درباره حضور مداوم بسیاری بازیگران روی پرده سینما تصریح کرد: سینمای ایران درگیر بی عدالتی شدیدی شده است. به نحوی که برخی از بازیگران خوب ما بیکار شده اند و بسیاری در سال ده فیلم بازی می‌کنند. از نظر من سینما و انتخاب بازیگران نیازمند یک نوع قاعده‌مندی و برنامه ریزی درست است.

او در همین راستا ادامه داد: سینما نیازمند فهرستی از بازیگران است تا به عنوان مثال تمام بازیگرانی که کار ندارند شناسایی شده و به آنها کار پیشنهاد شود. سینما نیازمند تنوع در بازیگری است. ما بازیگران زیادی داریم که از پس نقش های سختی بر می آیند اما بیکار مانده اند. شاید بهتر است کمی به دیگران هم اجازه دهیم دیده شوند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی شراره رخام

 

او حضور مداوم برخی بازیگران تکراری را یکی از مشکلات سینما دانست و اضافه کرد: البته این را فراموش نکنیم که هر بازیگری دوست دارد همیشه بازی کند و همواره روی پرده سینما باشد اما این اتفاق باعث تکراری شدن و یا به نوعی سوختن آن بازیگر می شود. حضور مداوم بازیگران در سینما آنها را تکراری کرده و جذابیتشان را نزد مردم از بین برده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------