توضیحات رضا رشیدپور درباره گفت‌وگو با روحانی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضارشیدپور

رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» ضمن قدردانی از انتقادهایی که به اجرای او در گفت وگوی شب گذشته‌اش با روحانی شده است، توضیحاتی را در این باره ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاین،  رضا رشیدپور که شب گذشته اجرای برنامه گفت وگو مستقیم حسن روحانی با مردم را برعهده داشت. صبح سه شنبه سوم بهمن در برنامه «حالا خورشید» توضیحاتی را درباره این گفت وگو ارائه کرد.

این مجری ابتدا درباره انتقادهایی که به اجرای او شده است، گفت: «بسیار بسیار سپاسگزارم از نقدهایی هر چند تندتر که به اجرای من داشتید. (خواهش میکنم به سمت فحش دادن نرود) نقد هرچقدر تند باشد من استقبال می کنم و متشکرم می شوم که اینقدر برایتان مهم بود که آن را نقد کنید.»

رشیدپور افزود: «هر پیشرفتی باشد چه در اجرای یک مجری یا یک برنامه تلویزیونی یا عملکرد یک مسئول نتیجه نقد مردم است.»

او همچنین یادآوری سه نکته را ضروری دانست و بیان کرد: «اما سه نکته را فراموش نکنیم، یک، من مسئول مصاحبه با آقای رییس جمهور بودم نه مسئول مناظره با آقای رییس جمهور. دو، من رفته بودم راجع به مشکلات کشور پرسش کنم نه آنکه به مشکلات کشور پاسخ دهم. سه، زمان برنامه باید طولانی تر می بود زیرا که خیلی از پرسش ها باقی ماند.»

رشیدپور افزود: «ما باید در 60 دقیقه گفت وگویمان را به پایان می رساندیم. شاید زمانی و وقت دیگری بشود سایر سوالات را پرسید.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------