آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

حمید عسگری: گلزار خواننده خوبی نیست/پانته‌آ بهرام: پیشنهادهای کاری مدیری را قبول نکردم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,برنامه من وشما

برنامه من و شما، روز جمعه (6 بهمن ماه) با حضور حمید عسگری (خواننده) و پانته‌آ بهرام (بازیگر) پخش شد.

به گزارش ایلنا،  پانته‌آ بهرام در پاسخ به سؤال ظلی‌پور درباره عدم حضور دوباره در فیلم‌های طنز گفت: مهران مدیری عزیز برای یکی دو تا از تولیدات تلویزیونی خود از من دعوت به همکاری کردند و وسوسه‌ی جذابی هم بود چون کارهای ایشان همیشه پرمخاطب بود اما احساس خطر در من باعث شد، نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم وقتی نمی‌آیی! (می‌خندد) اما الان دلم یک کار طنز خوب می‌خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.

بهرام درخصوص اولین حضور خود مقابل دوربین؛ در فیلم سینمایی"هامون" از داریوش مهرجویی با بغض عنوان کرد: من هنرجوی خانم گلاب آدینه بودم. یکی از مشق‌های کلاسی ما این بود که خانم آدینه به دو سه تا از ما گفتند که وقتش است بروید و پشت صحنه ساخت یک کار حرفه‌ای را ببینید و ما را معرفی کردند و جالب است که خودشان هم نیامدند. ما رفتیم و آقای مهرجویی گفتند: می‌آیی در این سکانس از جلوی دوربین رد شوی و من با افتخار پذیرفتم. بعد از سالها که برای طهران-تهران تماس گرفتند ایشان این مسئله را خاطرشان نبود و من برایشان تعریف کردم.

مهمان بعدی برنامه "من و شما" حمید عسگری، خواننده بود. او محمدرضا گلزار را یکی از هنرمندانی دانست که کارش را بلد است و بعد از دیدن عکس او گفت: او خیلی در کارش رشد کرده و می‌توانیم بگوییم الان پیشرفت خوبی کرده است و در این هیچ شکی نیست که او یک سوپراستار است. چیزی که در مورد رضا صادق است این است که تا ساعت‌ها می‌ایستد و با روی خوش با مردم عکس می‌گیرد درحالیکه ممکن است من و خیلی‌ها خسته شویم و به لحاظ بدنی توانش را نداشته باشیم.

وی درباره صدای این هنرمند هم گفت: رنگ صدای رضا خوب است اما از نظر من خواننده‌ی خوبی نیست.

آرش ظلی‌پور با اشاره به این موضوع که حمید عسگری اولین انتخاب فریدون جیرانی برای فیلم سینمایی «قصه‌ی پریا» بود از عسگری درباره این موضوع پرسید که وی گفت: در آن زمان من با آقای مرتضی شایسته‌ قرارداد سه ساله داشتم. تست گریم هم انجام شد اما حواشی و سوءتفاهماتی به وجود آمد که قسمت نشد در آن کار ایفای نقش کنم. اما فریدون جیرانی یکی از بهترین کارگردانان سینمای ما هستند و اگر قسمت می‌شد در کار ایشان ایفای نقش کنم افتخار بزرگی نصیبم می‌شد. بازیگری خیلی کار سختی است ولی من دیگر کلاً بازی نخواهم کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------