آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

امیرحسین مدرس : مجموعه جدید اشعارم را سال آینده منتشر می‌کنم/ از خواندن تیتراژ فاصله گرفته‌ام



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس سال آینده سومین و جدیدترین مجموعه اشعار خود را منتشر می‌کند.

 امیرحسین مدرس مجری، گوینده، بازیگر، خواننده و ترانه‌سرا در گفت‌و گو با صبا، از انتشار مجموعه جدید اشعار خود خبر داد و بیان کرد: طی سال‌های گذشته دو مجموعه شعر توسط انتشارت «نیستان» از من منتشر شده است و درصددم مجموعه کامل‌تری را سال آینده منتشر کنم. این مجموعه شامل کارهای جدیدی است که باید به کارهای گذشته اضافه شوند؛ برخی از شعرهای دو مجموعه قبلی نیز در این اثر جدید وجود خواهند داشت؛ اما بخش عمده آن کارهای جدید من است؛ تاکنون اسمی برای آن انتخاب نشده است و در حال حاضر مشغول ویرایش و تکمیل کردن آن هستم.

او در ادامه به فعالیت در زمینه موسیقی (خاصه آثار آیینی) اشاره کرد و افزود: اگر اوضاع و اقتصاد بازار موسیقی مناسب باشد بدم نمی‌آید که در این زمینه فعالیت کنم. کارهایی را آماده ضبط دارم اما به شرط آن‌که تهیه کننده یا سرمایه گذاری بیاید که اعمال سلیقه نکند و در نهایت کار، تبلیغات و پخش خوبی داشته باشد.

مدرس در خصوص خواندن تیتراژ در تلویزیون عنوان کرد: مدت زیادی است که از خواندن تیتراژ فاصله گرفته‌ام البته این فاصله علت خاصی ندارد؛ من خودم را وارد این بحث‌ها نمی‌کنم (انحصاری شدن تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی) و پیگیر آنها هم نیستم؛ شاید برای برخی از خوانندگان جوان خواندن تیتراژ یک ویژگی مهم تلقی شود اما این کار بر اساس تعریف‌های من، کمالی محسوب نمی‌شود. مگر این‌که مجبور باشم به هر قیمتی نام خود را در یک مجموعه نمایشی به عنوان خواننده داشته باشم. در واقع این اتفاق یک شوخی برای من تلقی می‌شود. اگر امکانات لازم فراهم شود و شعر و آهنگ خوبی به دستم برسد وکار دارای مجموعه خوبی باشد این کار را خواهم کرد.

مجری «ساعت۲۵» ادامه داد: در تئاتر هم پیشنهاد بازی داشتم اما از آنجا که در این سال‌ها اوضاع تئاتر را خیلی مناسب نمی‌دانم به سمت آن نرفتم و کارها را رد کرده‌ام. پیشنهاد بازی در سینما و تلویزیون هم داشتم و دارم. آخرین سریالی که بازی کردم مجموعه تلویزیونی «تاریکی شب روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل است که که کارهای آن به اتمام رسیده و منتظریم ببینیم که نوبت پخش آن چه زمانی است. در حال حاضر پیشنهاد حضور در یک سریال را هم دارم که هنوز فیلمنامه آن را نخوانده‌ام و نمی‌دانم که چه تصمیمی در رابطه با آن خواهم گرفت.

مدرس در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد اجرا هم داشته‌ام اما با توجه به این‌که در برنامه «مهمان‌خانه» هر روز روی آنتن تلویزیون هستم به لحاظ حرفه‌ای خیلی پسندیده نیست که در برنامه دیگری حضور داشته باشم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------