«میشائیل هانکه» خبر از ساخت اولین سریال تلویزیونی خود داد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,میشائیل هانکه

«میشائیل هانکه» کارگردان مطرح و برنده دو جایزه نخل طلای کن از ساخت اولین سریال تلویزیونی خود خبر داد.

به گزارش ایسنا،  این کارگردان اتریشی که ساخت فیلم‌هایی چون «روبان سفید»، «عشق» و «بازی‌های مسخره» را در کارنامه سینمایی دارد قرار است با همکاری با گروه آلمانی "UFA Fiction" اولین سریال تلویزیونی خود را بسازد.

این سریال دارم و مفهومی که «کتاب کلوین» نام دارد در ۱۰ قسمت به زبان انگلیسی ساخته می‌شود و داستان آن که در آینده‌ای نزدیک روی می‌دهد درباره گروهی از جوانان است که محبور می‌شوند فرودی اضطراری در خارج از کشورشان داشته باشند و برای اولین بار با چهره حقیقی کشورشان مواجه می‌شوند.

«هانکه» درباره ساخت این سریال گفت: "پس از ساخت ۱۲ فیلم سینمایی و ۱۰ فیلم تلویزیونی، دوست داشتم برای یک بار داستانی بلندتر روایت کنم".

«میشل هانکه» به عنوان یکی از برترین کارگردانان اروپا، تاکنون جوایز فراوانی از جمله بهترین کارگردانی جشنواره کن، پنج جایزه فیلم اروپا برای فیلم «پنهان» (۲۰۰۵)، نخل طلای کن، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی، دو نامزدی اسکار، نامزدی جایزه بفتا و پنج جایزه سینمایی فیلم اروپا برای «ربان سفید» (۲۰۰۹) و همچنین نخل طلای کن و چهار جایزه فیلم اروپا و اسکار بهترین فیلم خارجی را برای فیلم «عشق» در سال ۲۰۱۲ به دست آورده است.

«پایان خوش» آخرین ساخته سینمایی «هانکه» است که سال گذشته در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن رونمایی شد. در این فیلم جدید بار دیگر «ایزابل هوپر» و «ژان ـ لویی ترنتینیان» بازیگران اصلی فیلم «عشق» مقابل دوربین «هانکه» رفته‌اند و فیلم نیز روایتگر داستان خانواده‌ای بورژوا است که چشمان خود را به آنچه در جهان اطرافشان می‌گذرد، بسته‌اند.

«قاره هفتم»، «کد مجهول»، «معلم پیانو»، «زمانه گرگ و «پنهان» از جمله دیگر آثار بلند سینمایی «هانکه» هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------