پیکر صادق تبریزی در انگلیس به خاک سپرده شد/ یادبود در ایران



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,صادق تبریزی

خانواده زنده یاد صادق تبریزی درباره زمان مرگ و خاکسپاری این هنرمند عرصه هنرهای تجسمی توضیحاتی را ارایه دادند.

به گزارش مهر،  در پی درگذشت صادق تبریزی، هنرمند عرصه نقاشیخط و مکتب سقاخانه، مهرداد فلاح هنرمند نقاش و از بستگان نزدیک آن هنرمند به نمایندگی از خانواده آن زنده یاد اطلاعیه ای را منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «مرگ پایان راه همه ماست، اما مرگ هنرمندان گویی ما را از موهبتی بزرگ محروم می‌کند. مرگ هنرمندانی چون صادق تبریزی که حلقه اتصال ما با گذشته بودند  فقدان بیشتری را هم به‌همراه دارد.

استاد  صادق تبریزی ۴ ماه پیش به علت بیماری تحت درمان قرار گرفت و در بیمارستانی در تهران بستری شدند. همان زمان بیماری ایشان سرطان پیشرفته تشخیص داده شد و با نظر خودشان و  تصمیم خانواده جهت ادامه درمان به کشور انگلستان عزیمت نمودند که متاسفانه درمان ها در آن کشور موثر واقع نشد و ایشان از بین ما رفت و پیکر ایشان طی مراسمی در آن کشور به خاک سپرده شد.

خانواده ایشان همین جا وظیفه خود می داند مراتب قدردانی خود را از تمامی هنرمندان، اقشار مردم، اصحاب رسانه، مسوولان، موزه های داخلی و خارجی و مدیران حراج ‌های داخلی و خارجی که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و مرهمی بر قلب داغدارمان بودند اعلام نماید تاریخ مراسم یادبود ایشان در تهران به زودی از طریق رسانه ها  اعلام می گردد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------