«مورگان فریمن» در فیلمی به کارگردانی «جورج گالو»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مورگان فریمن

«مورگان فریمن» و «فارست ویتیکر» در فیلم «رز سَمی» همبازی «جان تراولتا» می‌شوند.

 به گزارش ایسنا،  «هالیوود ریپورتر» نوشت: «مورگان فریمن» و «فارست ویتیکر» در حال مذاکره برای بازی در تریلر اکشن «رز سَمی» به کارگردانی «جورج گالو» هستند.

«گالو» علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی این اثر را هم براساس رمانی از «ریچارد سالواتوره» برعهده دارد.«سالواتوره» که او را در نوشتن فیلمنامه «رز سَمی» همراهی می‌کند، از تهیه‌کنندگان این فیلم هم هست.

«جف الیوت»، «اسکار ژنرال» و «دیوید اورنستون» دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم اکشن هستند که قرار است حق پخش آن در بخش بازار فیلم اروپایی جشنواره فیلم برلین به معرض فروش گذاشته شود.

«تراولتا» در این فیلم همپای دخترش «الا بلو تراولتا» هنرنمایی می‌کند. این پدر و دختر پیش از این در فیلم کمدی «سگ‌های پیر» هم همبازی شده بودند.

«رز سَمی» فیلمی اکشن است که به سبک آثاری چون «محله چینی‌ها» و «خداحافظی طولانی» ساخته می‌شود.«مورگان فریمن» که اخیرا جایزه یک عمر دستاورد هنری انجمن بازیگران آمریکا را دریافت کرد، در این فیلم نقش پدرخوانده یک باند جنایتکار در تگزاس را بازی می‌کند.

مورگان فریمن ۸۰ ساله که اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ مقابل دوربین قرار گرفت، تاکنون پنج‌بار نامزد جایزه اسکار شده که در سال ۲۰۰۴ برای فیلم «عزیز میلیون دلاری» بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

وی در سال ۱۹۹۷ توسط مجله انگلیسی «امپایر» به‌عنوان سی‌ویکمین بازیگر بزرگ همه دوران‌ها برگزیده شد و سه فیلم «رانندگی برای خانم دیزنی»، «افتخار» و «رهایی از شائوشنک» او در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

«شوالیه تاریکی»، «لوسی»، «قرمز»، «تحت تعقیب» و «شیوع» از دیگر فیلم‌های موفق «فریمن» هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------