تصویربرداری «عروس تاریکی» به ۳۰ درصد رسید.



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال عروس تاریکی

بازیگر سریال «عروس تاریکی» درباره این مجموعه بیان کرد که تصویربرداری آن به تازگی به ۳۰ درصد رسیده است.

فلور نظری در گفتگو بامهر درباره سریال «عروس تاریکی» که این روزها به کارگردانی محمود معظمی در حال ساخت است، بیان کرد: «عروس تاریکی» یک سریال با فضای اجتماعی است که محمدرضا تخت کشیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و این روزها در بزرگراه یادگار شمال به جنوب در حال تصویربرداری است.

وی ادامه داد: این سریال ابتدا قرار بود در ۸۰ قسمت ساخته شود و اکنون در ۶۰ قسمت تولید می شود و تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده است.

نظری با اشاره به داستان سریال توضیح داد: این سریال در آبان ماه کلید خورد و پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند. من هم عضو یکی از این خانواده ها هستم که به دلیل تعداد زیاد بازیگران هر روز بخشی از صحنه ها گرفته می شود و نیاز نیست هر روز همه بازیگران بر سر کار باشند.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر شبکه پخش این سریال مشخص نیست و معلوم نیست تصویربرداری این مجموعه تا چه زمانی طول می کشد.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------