سرنوشت نامعلوم اکران فیلم جدید مجید مجیدی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,آن سوی ابرها

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه هفته آینده درباره «آن سوی ابرها» تصمیم‌گیری می‌شود، تاکید کرد در چنین شرایطی براساس آیین نامه سرگروه از فیلم گرفته می‌شود.

به گزارش مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره سرنوشت اکران فیلم «آن سوی ابرها» که ۲ بار به تعویق افتاده است و برخورد شورای صنفی نمایش با آن گفت: فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی قرار بود از امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه در سینماهای کشور اکران شود که به دلیل نقص فنی اکران آن به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: این دومین بار است که این فیلم سینمایی به دلیل نقص فنی اکران عمومی خود را به تعویق می اندازد و به همین دلیل روز دوشنبه هفتم اسفند ماه مساله اکران «آن سوی ابرها» در جلسه شورا طرح می شود تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: البته یک طرف قضیه پردیس سینمایی کورش است و باید دید این سرگروه سینمایی نکته ای درباره این مساله دارد یا خیر.

وی توضیح داد: تا زمانی که این مساله در شورای صنفی نمایش طرح نشود نمی توان درباره آن اظهارنظر کرد. در واقع باید نظر تهیه کننده و پخش کننده به شورا ارایه شود تا تصمیم گیری شود.

فرجی در پایان گفت: براساس آیین نامه شورای صنفی نمایش هر فیلمی که از سرگروهی تحت هر شرایطی انصراف می دهد نمی تواند دیگر در سرگروه اکران شود، اما باید دید در شورای صنفی نمایش چه تصمیمی برای این فیلم گرفته می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------