آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«سارق روح » سریالی به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال سارق روح

تهیه کننده سریال سارق روح گفت: سارق روح پیچیده ترین مجموعه تلویزیونی است که من می شناسم به طوری که در ۲۰ قسمت اول ۱۷۰ لوکیشن و بیش از ۱۰۰ بازیگر داشته است.

ابوالفضل صفری، تهیه کننده سریال "سارق روح" در گفت و گو با میزان درباره جدید ترین کار خود گفت: سریال "سارق روح" به دلیل اهمیت موضوعی که برای معاونت سیما دارد همزمان از دو شبکه سه و پنج روی آنتن می رود.

وی در همین راستا افزود: به دلیل نگاه عمیقی که سریال سارق روح در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، چهار فصل از آن طراحی شد که چند قسمت از فصل اول آن طی چند هفته گذشته روی آنتن رفته است.

صفری با بیان اینکه پژوهش و نگارش سارق روح حدود دو سال به طول انجامید، افزود: یک سری از پرونده های مربوط به آسیب ها و بحران ها با تکثر و تعددی که داشتند مورد پژوهش اساتید دانشگاه و سپس مورد بحث با مشاوران مختلف قرار گرفت که در نهایت به مرحله نگارش رسید. این فیلمنامه اساسا درصدد مسائل مربوط به فرقه های ضاله نیست بلکه هدف کاهش آسیب های اجتماعی با موضوعات مختلف و جدید است.

وی ادامه داد: خالق این طرح در این فیلمنامه  ما نبوده ایم چون تا پیش از تولید این سریال، چنین موضوعاتی در کلاس های مختلف دانشگاه ها نیز بحث و بررسی می شد این پروژه حول یک تیم پژوهشی و امنیتی به سرانجام رسیده است.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال سارق روح


تهیه کننده سریال سارق روح با اشاره به نقطه نظرات مثبت  پس از پخش سریال افزود: اگر این سریال به گفته دیگران تولید خوبی دارد به دلیل تعامل تیم پرانرژی و هدفمند پروژه است. سارق روح پیچیده ترین مجموعه تلویزیونی است که من می شناسم به طوری که در ۲۰ قسمت اول ۱۷۰ لوکیشن و بیش از ۱۰۰ بازیگر داشته است.

صفری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سریال سارق روح با حمایت کسانی چون کرمی رئیس گروه مرکز نمایشی، زین العابدینی مدیر شبکه ۵ و مشاورانی که ما را کمک کردند تا این مرحله موفق پیش رفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------