آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازگشت دو چهره جنجالی به مراسم اسکار



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,وارن بیتی و فی داناوی

«وارن بیتی» و «داناوی» که سال گذشته یکی از خجالت‌آورترین لحظه‌ها در تاریخ جوایز سینمایی اسکار را رقم زدند،امسال نیز جایزه بهترین فیلم را اعطاء می‌کنند. .

به گزارش ایسنا،  «وارن بیتی» و «فی داناوی» بازیگران فیلم معروف «بانی و کلاید» که سال گذشته به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت این فیلم به عنوان اعطاء کنندگان جایزه بهترین جوایز اسکار انتخاب شدند و در نهایت با اعلام اشتباه فیلم «لالا لند» به جای «مهتاب» به عنوان برنده شاخه جایزه بهترین فیلم حواشی فراوانی ایجاد کردند به احتمال فراوان دوباره برای اعطای این جایزه در مراسم اسکار ۲۰۱۸ حضور می‌یابند.

هالیوود ریپورتر تائید کرده که این دو چهره سینمایی شب گذشته مشغول تمرین در سالن دالبی تئاتر، محل برگزاری مراسم نودمین دوره جوایز اسکار بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود همچون سال گذشته اعطاء کننده مهم‌ترین جایزه این رویداد سینمایی باشند.

سال گذشته «وارن بیتی» و «فی داناوی» در ابتدا به عنوان برنده شاخه بهترین فیلم معرفی شدند، جالب‌تر آنکه پس از آمدن عوامل فیلم «لالا لند» به روی صحنه و صحبت کردن مشخص شد، فیلم «مهتاب» ساخته «بری جنکینز» برنده اسکار بهترین بوده است و در نهایت یکی از خجالت‌آورترین لحظه‌ها در تاریخ جوایز سینمایی اسکار رقم خورد و بویژه این که عوامل فیلم «لالا لند» بسیار از این موضوع آزرده شدند.

در واقع برگزارکنندگان مراسم به جای پاکت بهترین فیلم به اشتباه پاکت حاوی برنده بهترین بازیگر زن (اما استون، لالا لند) را به اعلام‌کنندگان برنده داده بودند که همین امر با  بی‌دقتی «وارن بیتی» و «فی داناوی» موجب بروز این اشتباه بزرگ شد.

مراسم پایانی جوایز سینمایی اسکار در ساال گذشته با مدت زمان سه ساعت و ۴۹ دقیقه در مجموع ۳۲.۹ میلیون نفر مخاطب تلویزیونی داشت.

مراسم نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار  روز چهارم مارس ۲۰۱۸ (۱۳ اسفندماه) با اجرای «جیمی کیمل» در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------