آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سیروس مقدم: «پایتخت ۵» سخت ترین سریالی بود که تا به حال در پرونده کاری‌ام داشتم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, سیروس مقدم

کارگردان سریالهای چهارگانه «پایتخت» گفت: «پایتخت پنج» به دلیل موقعیت های حساس و بکری که داشت، سخت ترین پروژه کاری ام بود.

سیروس مقدم کارگردان سریال‌های چهارگانه «پایتخت»، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران،   در خصوص سری پنجم این سریال گفت: سری پنجم سریال تلویزیونی «پایتخت» در ادامه چهارگانه سری های گذشته است، البته با موضوع و موقعیت های جدید و شیرین تر با همان خانواده همیشگی. «پایتخت» یک محوریت عمده داشته که در همه سری ها بنیان سریال بوده و آن خانواده و کنار هم بودن در لحظات خوشی و ناخوشی است.

وی در ادامه افزود: در واقع می خواهیم بگوییم یک خانواده باید طوری در کنار هم باشند که احترام ها حفظ بشود و در آن لحظات سخت همه در کنار هم به حل آن موضوع بپردازند که در این قسمت از سریال هم به شکلی متفاوت تر بیان شده است.

سیروس مقدم در خصوص سختی های این قسمت از پایتخت بیان کرد: «پایتخت ۵» سخت ترین سریالی بود که تا به حال در پرونده کاری ام تجربه کردم؛ چون لحظات و موقعیت های آن چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی کار نشده بود و ما باید به این موقعیت های تجربه نشده جامه عمل می پوشاندیم که این خود کاری بسیار دشوار بود.

وی در ادامه به سفرهای خارجی این قسمت از سریال اشاره کرد و گفت: در این قسمت سفرهایی به یونان، قبرس، ترکیه داشتیم و بخش آخر را هم در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری کردیم. این قسمت از جلوه های ویژه عظیمی برخوردار است که در حال حاضر درحال بازسازی آن هستیم.

این کارگردان در خصوص ضرورت سفرهای خارجی اظهار داشت:  محوریت داستان ایجاب می کرد که ما این سفرها را انجام دهیم و اصلا ربطی به تصاویر و جاذبه های توریستی ندارد. محوریت قصه خانواده را مجبور به خروج از کشور می کند تا مشکل ایجاد شده حل شود.

مقدم در مورد بازیگران اضافه شده در این قسمت عنوان کرد: در این سری هم خانواده همان خانواده گذشته هستند و تنها پسر بزرگ بهبود در این قسمت اضافه شده که در قسمت چهارم به سربازی رفته بود و مخاطبان مدام سراغش را می گرفتند.

وی در مورد این سوال که آیا پایتخت های دیگری هم تولید خواهد شد، عنوان کرد: ادامه این سریال در یک صورت خواهد بود که اول مردم بخواهند و دوم اینکه تیم نویسنده به یک قصه و داستان جذاب برسند که به ورطه تکرار نرسیم و سوم اینکه مدیران فرهنگی صداوسیما  به این ضرورت برسند که به نیاز مردم جواب بدهند و به لحاظ مالی ما را تامین کنند؛ چون پایتخت در شرایط بد مالی سازمان تولید شد و با کمک های مادی و معنوی سازمان اوج، این سریال به ثمر رسید.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کردیم امید و نگاه به آینده را از طریق نشان دادن مشکلات موجود در این خانواده و نحوه گذر از مشکلات را از طریق این سریال به مخاطبان منتقل کنیم که امیدوارم عیدانه خوبی برای مخاطبان باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------