آخرین وضعیت ساخت سریال «پدر»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پدر

حامد عنقا فیلمنامه نویس، از پیشرفت ۳۰ درصدی تصویربرداری سریال تلویزیونی پدر خبر داد.

 حامد عنقا تهیه کننده و فیلمنامه نویس، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تولید مجموعه تلویزیونی «پدر» گفت: تصویربرداری سریال «پدر» این روزها در لوکیشن دانشگاه واقع در شهرک غرب ادامه دارد و تاکنون ۳۰ درصد از آن ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این سریال که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، بازیگران جدیدی معرفی می شوند. از جمله آنها می توان به ریحانه پارسا بازیگر نقش «لیلا» شخصیت اصلی سریال اشاره کرد. همچنین ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شيروانى، پوريا سلطانزاده و سيد حسام ميثاق نیز که نقش هم کلاسی های لیلا را برعهده دارند، با این سریال به جامعه هنری معرفی می شوند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پدر


نویسنده این سریال عنوان کرد: «پدر» قصه ای دارای فضای مذهبی است که در آن شاهد به تصویر کشیدن روابط سنتی در خانواده ها هستیم. کاراکتر اصلی سریال دچار تحولی می شود که چگونگی و چرایی اش را مخاطبان باید در کار ببینند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پدر


عنقا درباره قصه این سریال و فضای اجتماعی آن بیان کرد: فکر می کنم خیلی از مسائل مبتلابه جامعه امروز ما مخصوصا جوانان و طبقات مختلف اجتماعی، در این قصه وجود دارد. شکاف طبقاتی که احساس می کنیم در جامعه وجود دارد و اینکه نمی توان ارتباط درست و بی واسطه بین این طبقات ایجاد کرد، از جمله دغدغه هایی است که در سریال مطرح می شود.

گفتنی است ؛ در خلاصه داستان این سریال، آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پدر


از جمله دیگر بازیگرانی که تاکنون به این سریال پیوسته اند، می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.

عوامل اصلی «پدر» عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، مدیرتصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانى، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، صدابردار: امیر حاتمى.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------