آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

امی آدامز در حال مذاکره برای بازی در فیلم True American است



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امی آدامز

به نقل از منابع خبری، امی آدامز (Amy Adams) در حال مذاکره برای بازی در درام جدید Annapurna Pictures به نام The True American است. طبق گفته‌ی این منابع خبری، Annapurna هنوز سازنده این فیلم است اما بودجه مالی فیلم را تهیه نمی‌کند. این کمپانی در حال مذاکره با استودیوی آمازون برای برعهده گرفتن تامین بودجه و پخش و توزیع فیلم است.

برخی اعلام داشتند هنوز قراردادی امضا نشده و برنامه‌ریزی به دلیل حضور آدامز در سریال جدید شبکه HBO به نام Sharp Objects در حال انجام است و این در حالی است که آدامز می‌خواهد این فیلم، پروژه بعدی‌اش باشد.‌ آدامز سازنده‌ی سریال Sharp Objects نیز می‌باشد و این پروژه برای او از اولویت بیشتری برخوردار بوده و مسئولیت او در شبکه HBO سنگین‌تر است.

نتوانستیم با Annapurna در این باره صحبت کنیم. کارگردان فیلم Jackie، پابلو لارین (Pablo Larrain) کارگردانی این پروژه را برعهده خواهد داشت و مارک رافالو (Mark Ruffalo) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) نیز دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

با توجه به تولید فیلم Sharp Objects و فیلم جدید دیک چنی (Dick Cheney) با نام Backseat، آدامز چندین پروژه برای بازی خواهد داشت اما گویا The True American پروژه بعدی او خواهد بود.

فیلم The True American، بر اساس رمان واقعی نوشته‌ی آناند گیریداراس (Anand Giridharadas) است که وقایع آن در تگزاس به دنبال حملات یازده سپتامبر رخ می‌دهند. این فیلم داستان زندگی ریاض بویان، مهاجر مسلمان و خلبان نیروی هوایی بنگلادش است که از حمله‌ای که به او می‌شود و دو مهاجر دیگر در آن کشته می‌شوند، جان سالم به در می‌برد. او که در فروشگاهی در آمریکا کار می‌کند، تلاش می‌کند قاتل نافرجام خود، مارک استرومن را از اعدام نجات دهد.

کمپانی Annapurna مدتی روی این فیلم کار کرد و حتی زمانی قرار بود کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) کارگردان فیلم باشد و تام هاردی نقش اول آن باشد. بعد از اینکه بیگلو برای کارگردانی Detroit از این پروژه کنار رفت، آوریل گذشته، لارین کارگردانی آن را برعهده گرفت.

مگان الیسون (Megan Ellison)، بیگلو، متیو بادمن (Matthew Budman) و جون دو دیوز لارین این فیلم را می‌سازند.

آدامز به دنبال برنامه کاری شلوغ خود با فیلم‌های Arrival و Nocturnal Animals، در سال ۲۰۱۷ استراحت کرد و فقط در Justice League (لیگ عدالت) نقش لویز لین را بازی کرد. به نظر می‌رسد وی سال ۲۰۱۸ پر کارتر است و در Sharp Objects که امسال پخش می‌شود، Backseat که نقش همسر چنی را بازی می‌کند، ظاهر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------