پایان ماجرای اتهام آزار جنسی علیه رییس آکادمی اسکار



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جان بیلی

جان بیلی رییس آکادمی علوم و هنرهای سینما از اتهامات آزار جنسی تبرئه شد.

به گزارش خبرآنلاین،  با رد شدن اتهامات آزار جنسی علیه جان بیلی رییس آکادمی علوم و هنرهای سینما، این فیلمبردار سرشناس پس از این نیز در جایگاه رییس آکادمی باقی خواهد ماند.

کمیته مسئول پیگیری اتهامات بیلی در آکادمی علوم و هنرهای سینما سه‌شنبه در بیانیه‌ای درباره اتهامات مطرح شده نوشت: «این کمیته به اتفاق آرا به این نتیجه رسید که اقدامات بیشتری در این مورد لازم نیست. یافته‌ها و پیشنهادات کارشناسان کمیته تحقیق به هیات مدیره آکادمی ارائه شده است. جان بیلی پس از این نیز رییس آکادمی خواهد بود.»

پس از مطرح شدن اتهامات علیه جان بیلی کمیته اعضای آکادمی مسئولیت پیگیری را به عهده گرفت. آکادمی اعلام کرده بود که این اتهامات را به شکلی جدی پیگیری خواهد کرد.

بیلی فیلمبردار ۷۵ ساله سرشناس تابستان گذشته به عنوان رییس آکادمی اسکار انتخاب شد. او پیش از آن برای بیش از یک دهه ریاست شاخه فیلمبرداران آکادمی را برعهده داشت. از جمله آثار مشهور او می‌توان به فیلم «مردم معمولی» در سال ۱۹۸۰ و «اندوه شدید» در سال ۱۹۸۳ اشاره کرد.

پس از مطرح شدن چند مورد اتهام آزار جنسی علیه جان بیلی، آکادمی اسکار سه مورد از آن‌ها را نادرست خوانده و اعلام کرده بود:‌ «تنها مورد آزار جنسی که مورد تحقیق قرار خواهد گرفت، اتهامی است که سه‌شنبه ۱۳ مارس ۲۰۱۸ مطرح شد.»

رییس آکادمی نیز چند روز پیش در نامه‌ای خطاب به اعضای آکادمی این اتهامات را نادرست و تلاشی برای تخریب ۵۰ سال فعالیت هنری خود دانست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------