رمز و راز‌های زندگی پنهان «جولیا رابرتز»



جولیا رابرتز برای سال های زیادی از دوران فعالیت خود، دختر دوست داشتنی هالیوود و ایالات متحده به شمار می رفت که قلب همه تماشاگران را تسخیر کرده بود.

به گزارش برترین ها، جولیا رابرتز برای سال های زیادی از دوران فعالیت خود، دختر دوست داشتنی هالیوود و ایالات متحده به شمار می رفت که قلب همه تماشاگران را تسخیر کرده بود. او در اوایل دهه 90 و با بازی در نقش یک دختر ولگرد در فیلم «زن زیبا» (Pretty Woman) به شهرتی جهانی دست یافت. لبخند دندان نما و جذاب او و فریبندگی زنانه اش خیلی زود در هالیوود دلربایی کرد. اما این همه تعریف و تمجید بدین معنا نیست که وی نیمه تاریکی در زندگی اش نداشته است.
 
در واقع جنبه هایی از زندگی او از رنگ و لعاب ظاهری خوبی برخوردار نیست که کمتر در رسانه ها به آن ها پرداخته شده است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با حقایقی جنجالی در مورد جولیا رابرتز آشنا کنیم که بدون شک چهره بی نقص او در برابر چشمان طرفداران سینما را لکه دار کرده است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رمز و راز‌های زندگی پنهان


1-بر هم زدن ازدواج سه روز پیش از مراسم عروسی
در سال 1991، جولیا رابرتز برای ازدواج با کیفر ساثرلند خود را آماده می کرد که هنوز به شهرت زیادی نرسیده بود. او تنها سه روز قبل از مراسم عروسی همه چیز را به هم زده و از کیفر جدا شد. بر اساس ادعاهای رسانه ای دلیل این کار جولیا رابرتز این بوده که وی فکر می کرد همسر آینده اش به او خیانت می کند.
 
البته این موضوع نیز در مقایسه با کاری که رابرتز بعد از کنسل کردن عروسی خود با ساثرلند انجام داد اتفاق چندان عجیبی به نظر نمی رسد. بر اساس ادعاها، رابرتز بلافاصله پس از این ماجرای شوکه کننده به ایرلند رفته و با بازیگر دیگری به نام جیسون پاتریک که از قضا دوست صمیمی ساثرلند نیز بود وارد رابطه شد. در عصر همان روزی که قرار بود عروسی اش با ساثرلند برگزار شود او عکسی را در رسانه ها منتشر کرد که در آن کلاهی به سر داشت که دقیقاً همان کلاهی بود که پاتریک همیشه بر سر می گذاشت.

2- او قلب لایل لووت را شکست
رابرتز در کمال ناباوری در سال 1993 با یک خواننده موسیقی کانتری به نام لایل لووت ازدواج کرد آن ها بعد از 3 هفته رابطه با هم ازدواج کردن و رابرتز نیز با پاهای لخت در مراسم عروسی ظاهر شد. در ظاهر به نظر می رسید که این دو رابطه بسیار عاشقانه ای دارند اما انگار واقعیت چیز دیگری بود. تنها 21 ماه بعد این دو در پیامی کوتاه جداییشان را از یکدیگر اعلام کردند:" ما دوست هم باقی خواهیم ماند و از همدیگر حمایت کامل خواهیم کرد". زمان این جدایی بسیار نامناسب و به نظر می رسید که در این میان لووت بازنده اصلی بوده است.
 
در آن زمان رابرتز در لندن حضور داشته و در حال بازی در فیلم «ماری رایلی» (Mary Reilly) بود در حالی که لووت در هوستون به سر برده و دوران نقاهت پس از تصادف با موتورسیکلت را می گذراند. اما به نظر می رسید که شهرت در حال افزایش رابرتز نقش مهمی در این جدایی داشته است زیرا تنها چند روز قبل از اعلام جدایی، لووت اعلام کرده بود که پس از پایان فیلم برداری فیلم مذکور او و رابرتز به فکر تشکیل خانواده و بچه دار شدن خواهند افتاد. همچنین وی گفته بود که او و رابرتز تاکنون یک هفته متوالی در کنار هم نبوده اند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رمز و راز‌های زندگی پنهان


3- رابرتز درگیر دعواهای خانوادگی شده است
وقتی که خواهر ناتنی رابرتز، نانسی موتس، در سال 2014 و ظاهراً به دلیل سوء مصرف مواد مخدر درگذشت، نامزد او، جان دیلبک، رابرتز را مقصر ماجرا جلوه داد. وی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" نانسی در تمام طول زندگی اش حس می کرد که رابرتز او را آزار می دهد. جولیا همیشه نانسی را به خاطر وزنش سرزنش کرده و او را شکستی بزرگ برای خانواده می نامید. بدین ترتیب نانسی در گودال افسردگی فرو رفت و به زندگی خود پایان داد".
 
به گفته دیلبک در نامه ای که نانسی قبل از مرگ نوشته بود به نقش رابرتز و دیگر برادران و خواهران خود اشاره کرده بود. وی در این باره گفته است:" من او را مرده در وان سرد حمام پیدا کردم. به همین دلیل به شدت گناه این خودکشی را متوجه خانواده اش می دانم. اگر نانسی خواهر کوچولوی جولیا رابرتز نبود به نظرم هنوز زنده بود". سه هفته بعد از این ادعاها رابرتز سکوتش را شکست و درحالی که گریه می کرد چنین گفت:" این اتفاق قلب مرا شکست. هیچ کسی دوست ندارد که اتفاق بدی برای دیگران بیفتد اما چیزهای تراژیک، دردناک و غیرقابل بیانی در دنیا وجود دارد. اما با این شرایط در هنگام رویارویی با مشکل و ناامیدی باید به عنوان یک خانواده راهی پیدا کنیم".

4- رابرتز در مراسم تدفین خواهرش سخنان تندی به زبان آورد
در مراسم تدفین موتس در سال 2014، به گفته بسیاری از مهمانان مراسم، به نظر می رسید که رابرتز به اندازه کافی از این اتفاق ناراحت نیست. یکی از مهمانان مراسم در این باره چنین گفته است:" او گفت که بعد از شنیدن سخنان دیگران به شدت حالش بد شده است. جولیا گفت که نانسی رفته و دیگر بر نمی گردد. جولیا گفت که دوست دارد گلوی خواهرش را فشار دهد زیرا او صبر نکرده تا زیبایی که پس از پایان شب و در هنگام صبح فرا می رسد را ببیند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رمز و راز‌های زندگی پنهان


مهمانان از سخنان تند جولیا حیرت زده شده بودند اما وقتی که جولیا گفت در واقع نانسی را به خاطر کاری که کرده تحسین می کند بیش از پیش شگفت زده شدند. رابرتس گفت که خواهرش بالاخره خود را کنترل کرده و هنگامی که دیگر راهی برای مقابله با در خود نداشت به درد خود پایان داد. او گفت که خواهرش را به دلیل شجاعت در انجام این کار، پایان دادن به درد خود، تحسین می کند".

5- جدایی رابرتز از بنجامین برَت شاید برای صدمه زدن به او بوده است
بر اساس ادعاها، رابرتز رابطه اش با مودر را قبل از اعلام جدایی اش از بنجامین برت اغاز کرده بود. منابع خبری ادعا می کنند که برت خود خواهان جدایی از رابرتز بوده است. یکی از دوستان مشترک این دو در این باره چنین گفته است:" بسیار از آن چیزی که فکر می کنید زشت تر بود. آن ها همدیگر را به خیانت متهم می کردند و در نهایت بن گفت که او دیگر تحمل این وضعیت را ندارد. جولیا همیشه می گفت که او از برت دوری کرده است اما به نظر می رسد ماجرا برعکس بوده است. جولیا ادعا می کرد که او درخواست جدایی داده زیرا برت تعهدی به او نشان نمی داده است. اما این واقعیت ندارد زیرا بن کسی بود که خواهان آشتی و تشکیل دادن خانواده بود اما جولیا این خواسته را رد کرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رمز و راز‌های زندگی پنهان


6- او و نیک نولت همدیگر را تهدید و اذیت کرند
رابرتز و نیک نولت در سال 1994 در فیلم «من دردسر را دوست دارم» (I Love Trouble,) در کنار هم قرار گرفتن که زوج خوبی را در فیلم تشکیل نمی دادند و این ماجرا در پشت پرده نیز در جریان بود. بر اساس ادعاها کج خلقی های رابرتز و رفتارهای مردانه و گاهاً خشن نولت باعث شده بود که این دو رابطه خوبی با هم نداشته باشند و در مواردی نیز رابرتز به همباری خود توهین کند. بدین ترتیب نولت سعی می کرد با کارهایش بیش از پیش رابرتز را ناراحت کند. شرایط چنان بین او دو متشنج شده بود که این دو بیشتر صحنه ها را با بازیگران جانشین در نقش دیگری بازی کردند. 15 سال بعد رابرتز در برنامه دیوید لترمن بار دیگر ادای نولت را درآورد و او را مسخره کرد.

7- داستان تی شرت جنجالی رابرتز چه بود؟
بر اساس گزارش ها رابرتز در سال 2000 با همسر کنونی اش دنی مودر آشنا شد. در آن زمان مودر هنوز با همسر سابقش، ورا استیمبرگ، زندگی می کرد. در سال 2001 عکسی توسط یک پاپاراتزی از رابرتز گرفته شده که در آن رابرتز یک تی شرت به تن داشته و روی آن عبارتی ناخوشایند با ذکر نام «ورا»  روی آن نوشته شده بود. به نظر می رسد که این اتفاق به مذاق خانواده مودر خوش نیامد و پدر او به تقبیح انتخاب پسرش پرداخت زیرا رابطه بسیار خوبی بین استیمبرگ و خانواده مودر وجود داشت. جولیا رابرتز اما این ادعاها را رد کرده و گفت که آن تی شرت را بدون منظور خاصی پوشیده و قصد توهین به کسی را نداشته است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رمز و راز‌های زندگی پنهان


8- به نظر می رسد که وی با دنی مودر نیز مشکل دارد
رابرتز و دنی مودر از سال 2002 با هم زندگی می کنند و در این مدت دارای سه فرزند شده اند اما به نظر می رسد که رابرتز به همسر خود اعتماد کامل ندارد. او گفته که فکر می کند همسرش به او خیانت می کند و رابرتز را نیز مانند همسر اولش رها خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، به همین دلیل رابرتز اقدام به خرید خانه ای با قیمت 7 میلیون دلار در خیابان مجاور عمارت خانوادگی شان در ساحل مالیبو کرده است که مودر بتواند هم در صورت لزوم از خانه برود و هم در فاصله ای نزدیک با خانواده اش باقی بماند. گفته می شود که در طول این همه سال اختلافاتی بین این دو پیش آمده اما رابرتز و مودر هیچگاه در این مورد صحبت نکرده اتد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------