سینمایی به نام استاد کشاورز



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,استادکشاورز


به گزارش شهروند، روز گذشته مراسم سالروز تولد ٨٨ سالگی محمدعلی کشاورز در پردیس سینمایی شهرک برگزار شد و در این مراسم سالن شماره ١ این پردیس در حضور جمعی از سینماگران، دوستان و همکاران کشاورز به نام این هنرمند پیشکسوت نامگذاری شد.


این مراسم با سخنان علی نصیریان آغاز شد که محمدعلی کشاورز را استاد نامید و آرزو کرد کشاورز بتواند یک روز دیگر روی صحنه‌ آید و مثل همیشه خوش بدرخشد. نصرت‌الله وحدت، بازیگر پیشکسوت نیز از خاطرات دوستی خود با محمدعلی کشاورز و دورانی که در جلفای اصفهان هم‌محله‌ای بودند، تعریف کرد.


محمدعلی کشاورز ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: ان‌شاءالله خانم‌ها خوشبخت شوند و آقایان هم تلاش کنند تا پیروز و موفق شوند. سپاسگزارم از کسانی که محبت و بزرگواری کردند و این برنامه را به خاطر من ایجاد کردند. از تمام افرادی که لطف کردند و آمدند خیلی ممنون و متشکرم. همچنین برای خانم‌ها و آقایان سلامتی، خوشی و پیروزی از درگاه خدای متعال می‌خواهم. پایان بخش مراسم هم عکسی سلفی بود که حاضران در جمع با محمدعلی کشاورز گرفتند و به یادگار گذاشتند. تولد ٨٨ سالگی محمدعلی کشاورز با حضور چهره‌هایی چون علی نصیریان، امین تارخ، محمود پاک‌نیت، داریوش اسدزاده، بهزاد فراهانی، احترام برومند، کتایون ریاحی، اصغر همت، شهره سلطانی، همایون ارشادی، اکبر عالمی، سیامک اطلسی، هرمز هدایت، اکرم محمدی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، پوری بنایی، نصرت‌الله وحدت، سیما تیرانداز، خانواده و جمعی از دوستداران این هنرمند در پردیس سینمایی شهرک برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------