اکران «دِرِساژ» در نیمه دوم سال



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی دِرِساژ

«به دلیل حضور فیلم در فستیوال ها و جشنواره های مختلف طبق مذاکرات انجام شده ، به احتمال زیاد فیلم در ۶ماه دوم سال اکران خواهد شد.»

 پویا بادکوبه کارگردان فیلم سینمایی «دِرِساژ» که در سی و ششمین جشنواره جهانی فجر به نمایش در آمد، درخصوص زمان اکران این فیلم سینمایی گفت:برای ۶ماه اول سال آمادگی اکران عمومی فیلم را نداریم و به دلیل حضور فیلم در فستیوال ها و جشنواره های مختلف  طبق مذاکرات انجام شده به احتمال زیاد فیلم در ۶ماه دوم سال اکران خواهد شد.

وی درخصوص بازخوردهای مخابان جشنواره جهان فجر پس از اکران فیلم نیز افزود: بازخوردهای خوبی را دریافت کردم. در جشنواره جهانی فیلم فجر همانند جشنواره برلین، مخاطبان حرفه ای مخاطب ما بودند، با این تفاوت که در جشنواره برلین مردم عادی و خانواده ها هم مخاطب ما بودند ولی در جشنواره جهانی تمام بازخوردهای دریافتی، از مخاطبان حرفه ای سینما بود که بازخوردهای خوبی را هم دریافت کردم.

مخاطبان، فیلم را فیلمی متفاوت با پیامی تکان دهنده می دانستند که با شخصیت های آن به خوبی همراه شده بودند و راضی بودند .همچنین بازخوردهایی منفی نیز در مورد فیلم و قصه دریافت کردم اما کمتر بود. درکل حضور درجشنواره جهانی فجر به عنوان اولین فستیوال داخلی که فیلم در آن حضور داشت، برای من به عنوان یک کارگردان ایرانی چالش جالبی بود، خصوصا اینکه این فستیوال دارای استاندارهای بالایی نیز بود.

بادکوبه در ارتباط با فعالیت های اخیرش اضافه کرد: در حال حاضر روی چند موضوع کار می کنم که هنوز به جایی نرسیده است. ایده «دِرِساژ» دوسال طول کشید تا کانسپت کار درآمد و کانسپت به فیلمنامه رسید. به همین دلیل  تولید فیلم جدید زمان بر است.

او در ارتباط با حضور فیلم در فستیوال های جهانی خاطرنشان کرد: ۳ژوئن بازگشایی فستیوال گرانادای اسپانیاست که فیلم در بخش مسابقه این فستیوال حضور دارد. در چند جشنواره دیگر در شانگهای و دیگر جشنواره ها هم حضور خواهیم داشت. فیلم در جشنواره های مختلفی خواهد بود و امیدوارم در آنجاهم حضور موثری داشته باشد.

«دِرِساژ» تاکنون موفق به دریافت  جوایزی اعم از سیمرغ بهترین فیلم جشنواره جهانی فجر،کاندید بهترین فیلم اول فستیوال برلین،جایزه ویژه هیئت داوران بخش نسل فستیوال برلین، در جشنواره های جهانی شده است.

در «دِرِساژ» علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاریان، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش پرداخته اند.

 صبا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------