آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آخرین وضعیت سلامتی «حسین شهاب»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حسین شهاب

مژگان شهاب فرزند حسین شهاب بازیگر سینما از انتقال این هنرمند به بیمارستان دیگری خبر داد.

مژگان شهاب فرزند حسین شهاب بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر،  درباره وضعیت جسمانی این هنرمند که چندی پیش به دلیل نارسایی کبدی و کلیوی به بیمارستان منتقل شده بود، گفت: این هنرمند حدود ۴ روز پیش به بیمارستان دیگری به نام محب کوثر منتقل شد چراکه پزشکان بیمارستان قبلی که وی در آن بستری بود، گفتند برای نارسایی کبدی حسین شهاب نمی شود کاری کرد و او باید مرخص شود اما ما ترجیح دادیم در بیمارستان دیگری پزشکان تلاش شان را بکنند. از سوی دیگر این بیمارستان با خانه سینما قرارداد بیمه دارد و به این ترتیب ما وی را به بیمارستان محب کوثر منتقل کردیم.

وی افزود: خدا را شکر در این ۴ روزی که پدرم به این بیمارستان منتقل شده دیگر نیازی به دیالیز نداشته است و تنفسش نیز با دستگاه ها انجام نشده، بلکه خودش همه این کارها را انجام داده و قادر به صحبت کردن نیز هست.این را هم باید بگویم که حسین شهاب در حال حاضر در بخش آی سی یو بستری است.

شهاب عنوان کرد: در حال حاضر پزشکان مشغول درمان کلیه های او هستند تا دیگر نیازی به دیالیز نباشد از سوی دیگر برای ما مهم است که فعل و انفعلاتی انجام شود تا کبد او را با دارو حفظ کنند.

وی در پایان گفت: در این مدت محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و دست اندرکاران خانه سینما بسیار به ما کمک کردند و پیگیر احوالات پدرم بودند. ضمن اینکه پرویز پرستویی بازیگر سینما هم بسیار جویای احوال او است و تاکنون چندین بار به ما زنگ زده و باعث دلگرمی ما شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------