آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

در مراسم سریال ساخت ایران ٢ چه گذشت؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ساخت ایران ٢

کسانی که سریال ساخت ایران با بازی امین حیایی و محمدرضا گلزار را پسندیده بودند، بعد از شنیدن اخبار تولید سری دوم این سریال منتظر آغاز پخش این سری بودند که درنهایت اردیبهشت‌ماه این اتفاق رخ داد و چشم دوستداران ساخت ایران به دیدار این سریال روشن شد. اتفاقی که موجب شد جشنی با حضور بازيگران و عوامل پشت صحنه اين مجموعه نمايشى در پردیس ملت گرفته شود.


حالا کاری به این نداریم که دو قسمت ابتدایی این سری از ساخت ایران آیا موفق شده و مورد استقبال قرار گرفته یا نه؛ یا این‌که اصلا از نظر جذابیت و کیفیت نویدبخش اتفاقی درخور بوده یا نه؛ یا این‌که در روزهای اخیر حواشی رخ داده در مراسم جشن ساخت ایران متن سریال را در منگنه انداخته و نگاه‌ها را متوجه خود کرده است، آیا ارتباطی با کیفیت ناچیز سری دوم سریال دارد یا نه...

   شاخ‌های ساخت ایران!
... و اما مراسم جشن سریال ساخت ایران ٢. محفل شبانه‌ای که از این رو که در غيبت رسانه‌هاى معتبر و رسمى كشور برگزار شد و با بى‌نظمى عكاسان اينستاگرامى که اکثریت حضار با آنها بود به حاشیه رفت؛ در رسانه‌های مجازی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. تا آن حد که گفته شد مشاور رسانه‌اى سريال ساخت ايران ٢ که مدير برنامه امين حيايى نیز هست و دعوت میهمانان این مراسم دستپخت او بوده، به نظر مي‌رسد از علاقه‌مندان پيج‌هاى اينستاگرامى است، زيرا حضور اينستاگرامى‌ها در اين مراسم به‌قدرى پررنگ و چشمگير بود كه نه‌تنها باعث تكدر خاطر نمايندگان رسانه‌هاى اصولگرا شد که حتی نمایندگان رسانه‌های آزاداندیش‌تر هم احساس بی‌ربطی می‌کردند و نمی‌دانستند دلیل حضورشان در این مراسم پر از پلنگ و شاخ‌های اینستاگرامی چیست.

میهمانی بدون میزبان!
فرض کنید شما به میهمانی کسی رفته باشید که خودش در خانه حضور ندارد. آن وقت حس و حالتان چگونه خواهد بود؟ دقیقا این احساس را دعوت‌شدگان مراسم ساخت ایران داشتند؛ وقتی متوجه شدند در این مراسم که به تسخیر اینستاگرامی‌ها درآمده، دو تن از مهمترین بازیگران سریال یعنی محمدرضا گلزار و سحر دولتشاهى حضور ندارند. البته در ادامه تهيه‌كننده به خودش زحمت داد و درباره حضور نداشتن سحر دولتشاهى توضيحاتى ارایه کرد؛ ولى به غيبت گلزار كوچكترين اشاره‌اى نشد تا چنین به نظر ‌آید که رابطه تهيه‌كنندگان اين سريال با گلزار همچنان شكرآب است.

مبتذل
یک زمانی تهیه‌کننده‌ای به کسانی که فیلم‌هایش را مبتذل می‌خواندند، توپید و گفت که فیلم مبتذل در سینمای ایران وجود ندارد و آن صحنه‌ها در سینمای قبل از انقلاب جا ماندند و تمام شدند. گفته‌های ایشان حاکی از عدم فهم درست معنای این واژه بود و باید برای این‌که آن عزیز هم از معنای مبتذل آگاه شود، بگوییم که مبتذل یعنی در مراسمی که ظاهر لاکچری حضار دل می‌برد، برای پذیرایی به میهمانان شيركاكائو و پيراشكى بدهند. مبتذل یعنی در غیبت بازیگران اصلی سریالی، سالن پر شود از پلنگ و یوزپلنگ.

مبتذل یعنی رفتارهای زننده بازیگری که این چند وقت اخیر گویا حس کرده پرده‌دری و وقاحت در فضای مجازی خریداران دست به نقدی دارد و می‌تواند غیبت خود از تولیدات تصویری سطح بالا را با توی چشم رسانه‌ها بودن و رفتارهای عجیب و غریب جبران کند. بازیگری که (کدام بازیگر؟) در ماه‌های اخیر بیش از این‌که در سینما و تلویزیون باشد، در صفحات مجازی یا در حال نامزدبازی بوده، یا ترغیب مخاطبان فضای مجازی برای حضور در یک‌سری سایت خاص یا درحال انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه!

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------