آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

بزنیم به تخته، خیلی پُرکار شُدید!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پژمان جمشیدی


به گزارش بانی فیلم،  در کنار تعداد زیادی از بازیگرانی که اگر پای درد دلشان بنشینید،از اجحاف در جریان تقسیم نقشها گلایه دارند،از مافیای نقش می نالند و دوره بیکاری شان خیلی طولانی شده،داریم چهره هایی که در همه حوزه ها بشدت پُرکار ظاهر می شوند؛تا حدی که گاهی تماشاگران از حضور آنان اشباع می شوند و بعید نیست کارکردشان را بزودی از دست بدهند و یا شاید همین الان هم از دست داده باشند! بازیگرانی که شاید بهتر باشد برای جلوگیری از ایجاد دلزدگی نزد تماشاگران و درافتادن به ورطه تکرار در مقاطعی به خود استراحت بدهند و دست رد به سینه برخی پیشنهادها بزنند! قضیه وقتی حادتر می شود که شماری از این دوستان پُرکار اغلب در برنامه های مختلف تلویزیون هم به عنوان مهمان حاضر می شوند! گرچه نباید فراموش کرد این همزمانی کارها از دست بازیگران خارج است و به شرایط نمایش و اکران بازمی گردد.


پژمان جمشیدی در لیست این دست بازیگران است. او تا همین یکی – دو هفته پیش نمایش «آنسوی آینه» را روی صحنه داشت.در سینما هم هنوز «لونه زنبور» به طور کامل کنار نرفته،«تگزاس» با ماهیت مشابهی از او روی پرده رفت.او «سوء تفاهم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و «من دیوانه نیستم» ساخته علیرضا امینی را در نوبت اکران دارد و این روزها هم جلوی دوربین «ما همه با هم هستیم» (کمال تبریزی) است.ضمنا اگر یادتان رفته باید یادآوری کنیم او ایام نوروز امسال هم با سریال «دیوار به دیوار۲»(سامان مقدم) روی آنتن شبکه سه بود.


محسن کیایی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی با سریال «ساخت ایران۲»(برزو نیک نژاد) دیده می شود و همچنان مشغول بازی در آن است،همزمان سه فیلم را روی پرده دارد:«جشن دلتنگی»،«چهارراه استانبول» و «لونه زنبور».جالب آنکه او در فیلم سومی به جز عنوان بازیگر،نویسنده هم بوده است.


«خیابان دیوار» (بهمن کامیار)، «آستیگمات» (مجیدرضا مصطفوی) و «ایستگاه اتمسفر»(مهدی جعفری) هم سه فیلمی هستند که از او در نوبت اکران قرار دارند.


در این فهرست از بابک حمیدیان هم نباید غافل شد! او که «به وقت شام»،«خرگیوش» و «مصادره» را همچنان در سینماهای تک و توکی روی پرده می بیند، هفته گذشته «جشن دلتنگی» را هم به این سه فیلم افزود. بماند اینکه از او «سرو زیر آب» (محمدعلی باشه آهنگر) و «سال دوم دانشگاه من» (رسول صدرعاملی) «آبجی» (مرجان اشرفی‌زاده) در نوبت اکران هستند و «معکوس» (پولاد کیمیایی) نیز بزودی آماده می شود.حمیدیان سال گذشته پُرکارترین بازیگر جشنواره ۳۶ فیلم فجر هم لقب گرفت.


هادی حجازی فر هم در سکوت نسبی خبری می تواند در این فهرست جای خوبی را به خود اختصاص دهد.او «به وقت شام» و «لاتاری» را جسته گریخته روی پرده دارد و «گیلدا» به کارگردانی مشترک امید بنکدار و کیوان علیمحمدی،«شاه کُش» به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی،«آستیگمات»(مجیدرضا مصطفوی)، «واسطه»(آرش لاهوتی) و «دارکوب»(بهروز شعیبی) را در نوبت اکران دارد.او این روزها سری هم به شبکه نمایش خانگی زده و مشغول بازی در سریال «ممنوعه» (امیر پورکیان) است.ضمن اینکه شنیده می شود بزودی نیز جلوی دوربین فیلم جدید محمدحسین مهدویان خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------