شکایت سازندگان چهارراه استانبول به شورای عالی اکران



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چهارراه استانبول

سازندگان فیلم سینمایی چهارراه استانبول با انتقاد از وضعیت اکران فیلم‌ها، شکایتی را به شورای عالی اکران ارائه کردند.

به گزارش  ایلنا،  فیلم سینمایی چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در حالی اکران شد که وضعیت سانس‌بندی این فیلم اعتراض تهیه‌کننده و کارگردان آن را بدنبال داشته است.

مصطفی کیایی (کارگردان و تهیه‌کننده فیلم چهارراه استانبول) با اشاره به وضعیت اکران این فیلم گفت: اکران این فیلم از  ۱۲ اردیبهشت شروع شده است و استقبال مردم نیز از سانس‌های نمایش فیلم خوب بوده است اما همچنان مشکل سانس‌بندی و نوبت‌دهی به اکران فیلم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به سانس‌بندی فقط مختص فیلم چهارراه استانبول نیست و شامل همه فیلم‌هایی که در اکران دوم نووز به نمایش درآمده‌اند می‌شود، گفت: متاسفانه علارغم آنکه براساس آیین‌نامه شورای صنفی نمایش اکران دوم نوروز آغاز شده اما فیلم‌های اکران اول فقط از سرگروه‌ها خارج شده‌اند و نمایش آنها همچنان با تعداد سانس‌ها و سالن‌های بالا ادامه دارد.

کیایی ادامه داد: سینماداران به دلیل اینکه فیلم‌های اکران اول از فروش نسبتا خوبی برخودار شده‌اند و به اصطلاح در بین مخاطبان جا افتاده‌اند، تمایلی ندارند که ریسک کنند و زمان نمایش آنها را به فیلم‌های جدید بدهند.

وی ادامه داد: متاسفانه اصلی‌ترین اشکال در آیین‌نامه شورای صنفی نمایش است که با کم کردن هفته‌های فیلم‌ها اجازه تبلیغات بیشتر به فیلم‌ها را نمی‌دهد البته به دلیل اجرای تازه آیین‌نامه اشکالات آن هنوز مشخص نشده است.

کیایی افزود: اعتراضات خود را به صورت مکتوب به شورای صنفی نمایش ارائه کردیم و حتی نامه‌ای به شورای عالی اکران نوشتیم و در آن دلایل تخلفات و تحلیل‌های خود را نوشتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------