آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

قلقلی: پس از ۷ سال تازه به سراغم آمدند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شهرام لاسمی

بازیگر نقش قلقلی گفت: از وضعیت بد هنر نمی دانم چه بگویم. اصلا شرایط خوبی وجود ندارد. همین که پس از ۷ سال برای اولین بار از شبکه پویا سراغ من آمدند خوشحالم، این اتفاق می توانست شرایط خوبی برای من باشد.

شهرام لاسمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعلی هنر به گلایه گفت: متاسفانه شرایط بسیار بدی شده است، بسیاری از هنرمندان بیکار هستند، کار وجود ندارد و اگر هم پروژه ای برای تولید وجود داشته باشد دستمزد نمی دهند و ما بازیگران را اذیت می کنند.

وی در همین راستا افزود: از وضعیت بد هنر نمی دانم چه بگویم. اصلا شرایط خوبی وجود ندارد. همین که پس از ۷ سال تازه برای اولین بار از شبکه پویا سراغ من آمدند خوشحالم، این اتفاق می توانست شرایط خوبی برای من باشد.


لاسمی درباره فعالیت های خود اظهار کرد: تولید برنامه "قلقلک" که برای شبکه پویا ساخته می شود و من در آن ایفای نقش می کنم احتمالا از اوایل بهار شروع خواهد شد و در آن بازی می کنم. قرار بود در پروژه ای با غلامرضا آزادی در سینما همکاری کنم اما هنوز اطلاعی داده نشده است و وقتی تماس هم می گیرم تلفن را جواب نمی دهد.

وی به جزئیات "قلقلک" اشاره کرد و افزود: طرح سریالی با نام "قلقلک" در ۲۰ قسمت بیست دقیقه ای برای شبکه کودک(پویا) به صدا و سیما ارائه شده است که با محوریت بچه های معلول، شخصیت قلقلی و حضرت امام رضا(ع) است.

بازیگر "بازی شادی تماشا" ادامه داد:  صدا و سیما از این طرح استقبال کرده و قرار است نیمی از سرمایه آن را حمایت کند و با چند اسپانسر برای ۵۰ درصد دیگر سرمایه تولید این سریال صحبت شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شهرام لاسمی


لاسمی خاطرنشان کرد: فضای سریال "قلقلک" با سایر برنامه ها و سریالهایی که این روزها برای کودک ساخته شده و می شود متفاوت است. نویسنده و طراح پروژه "ایمان ایرانمنش" و تهیه کننده و کارگردان صفا چاووشی است.

میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------