آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

فیلم «غارتگر۴» اکران می‌شود



خبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم غارتگر4

فیلم سینمایی "غارتگر ۴" به کارگردانی "شین بلک" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

 به گزارش میزان،  فیلم سینمایی "غارتگر ۴" به کارگردانی "شین بلک" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: از فضای دوردست خارجِ زمین به خیابان های حومه یک شهر کوچک، شکار در بازسازی انفجاری سری غارتگر توسط شین بلک به خانه باز می‌گردد.

حال، مرگبارترین شکارچیان جهان قدرتمندتر، باهوش تر و کشتنده تر از گذشته هستند، آنها خودشان را با استفاده از DNA دیگر گونه ها ارتقا داده اند. وقتی که یک پسر جوان تصادفاً محرک بازگشت آنها به زمین می شود، تنها یک دسته از سربازان سابق و یک معلم علوم می توانند جلوی نابودی نژاد انسان را بگیرند.

خبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم غارتگر4


بوید هالب، روکالیویا مان، توماس جین، جیک بیوزی، کیگان-مایکل کی، استرلینگ کی براون، جیکوب ترمبلی، ایوان استراهاوسکی و آلفی آلن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

شین بلک و فرد دکر نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس شخصیت غارتگر اثر جیم توماس بر عهده داشته اند و کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع آن را بر عهده داشته است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------