احترام برومند: تکیه بر اسپانسر برای تولید کارهای هنری فاخر کافی نیست



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,احترام برومند

مجری و بازیگر ایرانی گفت: هنرمندان نمی توانند با تکیه بر اسپانسر، کار فاخر تولید کنند و با این روش، سطح سلیقه جامعه را پایین می آورند.

احترام برومند در گفت و گو با ایرنا، افزود: نسل جوان استعداد و توانایی لازم را برای جایگزین قدیمی ترها دارد.

وی با اشاره به توانمندی های جوانان هنرمند، خاطرنشان کرد: اگر هر نسل تازه ای نمی توانست جایگزین نسل قبلی خود شود دنیا از پیشرفت باز می ماند.

این هنرمند پیشکسوت افزود: در هر دوره ای هنرپیشه های بهتر پا به عرصه هنر می گذارند یا در سطح پیشکسوتان به فعالیت مشغول می شوند.

همسر مرحوم داوود رشیدی با تاکید بر اینکه هنر باید به سمت تعالی حرکت کند، اظهار داشت: همین الان هم اگر درخواستی برای فعالیت در زمینه کودک و نوجوان در تلویزیون باشد بسیاری از جوانان می توانند برنامه های مناسب و جذاب برای این قشر تهیه کنند.

وی با اشاره به برنامه قدیمی کودک و نوجوان در تلویزیون گفت: در دوره ای صدا و سیما برای تهیه سریال ها مختلف، هزینه ها را پرداخت می کرد اما امروز پول کافی و لازم در اختیار هنرمندان نمی گذارد.

برومند افزود: اگر صدا و سیما سرمایه ای را در اختیار هنرمندان قرار بدهد پیشکسوتان و جوانان در کنار هم می توانند آثار جذاب و پر مخاطب تولید کنند.

وی با گلایه از صدا و سیما که در این زمینه دل مشغولی ندارد و پولی برای آثار فاخر خرج نمی کند، تاکید کرد: البته نمی توانیم همه تقصیرها را به گردن صدا و سیما بیاندازیم زیرا شاید بودجه کمی در اختیار آنها قرار می گیرد که نمی توانند به قشر کودک و نوجوان اهمیت بیشتری بدهند.

این بازیگر ایرانی گفت: جای خالی سریال های قدیمی مانند کلاه قرمزی و شهر موش ها در تلویزیون حس می شود و به همین دلیل هر روز شاهد پخش تکراری آنها هستیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------