آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

زنی نابینا که پس از ۴۰ سال جهان را می‎بیند/ عکس‌های امیر آقایی، صابر ابر و الهام کردا روی صحنه



اخبار,اخباروهنری,نمایش مالی سویینی

صدراعظم آلم در نمایش «مالی سویینی» با بازی امیر آقایی، صابر ابر و الهام کردا، داستان زنی نابینا روایت می‌شود که پس از 40 سال پای در جهان بینایان می‌گذارد.

به گزارش خبرآنلاین،  نمایش «مالی سویینی» به نویسندگی برایان فریل و کارگردانی مرتضی میرمنتظمی از شامگاه دوشنبه 10 اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بازیگران آن عبارتند از امیر آقایی، صابر ابر و الهام کردا، هر شب ساعت 21 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

این نمایش، داستان مالی سویینی، زنی نابینا است که در پی تلاش‌ها و اصرارهای همسرش، چشمانش را عمل می‌کند و قدم در جهان بینایان می‌گذارد. وی در ابتدا بسیار هیجان‌زده است اما پس از مدتی دچار بیماری می‌شود؛ مغزش، اطلاعات اشیاء دیده شده را مخابره نمی‌کند و او با وجود دید دقیق کاملا کور است. مالی پس از این اتفاق کاملا افسرده و بیمار می‌شود. او که چهل سال در دنیای نابینایی زندگی کرده است، از این که از این دنیا مهاجرت کند واهمه دارد و پس از بهبود به خوبی درک می‌کند تمام دنیای زیبای نابینایی را که مختص به خود بوده را از دست داده است... 

 

اخبار,اخباروهنری,نمایش مالی سویینی

 

اخبار,اخباروهنری,نمایش مالی سویینی

 

اخبار,اخباروهنری,نمایش مالی سویینی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------