آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

تلاش رادیو ورزش برای پخش کامل جام‌جهانی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, تلاش رادیو ورزش برای پخش کامل جام‌جهانی

رادیو ورزش با ویژه‌برنامه «جام جهانی فوتبال» به استقبال بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌رود و تلاش دارد، تمام مسابقاتی که برگزار می‌شود را به صورت زنده پوشش دهد.

حمید قاسمی مدیر رادیو ورزش در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره تدارک این شبکه برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تقارن آن با ایام رمضان توضیح داد: با توجه به اینکه دو، سه روز از جام جهانی با ایام رمضان مصادف می‌شود، ولی ما بر حسب وظیفه تخصصی که داریم، حتی ویژه برنامه‌های ماه رمضان‌مان هم تحت تأثیر بازی‌های جام جهانی قرار می‌گیرد و اولویت ما پخش زنده بازی‌های جام‌جهانی است.

وی با بیان اینکه رادیو ورزش تلاش می‌کند بازی‌های جام جهانی را کامل پخش کند، گفت: اتفاق جدیدی هم که برای مخاطبان ما خواهد افتاد این است که در همزمانی بازی‌ها، ما از ظرفیت رسانه مکمل‌مان و فضای مجازی و وب‌سایت‌مان هم استفاده می‌کنیم و بازی‌هایی که همزمان خواهد بود را با همان گزارش‌های حرفه‌ای پخش خواهیم کرد که دوستانی که علاقه‌مند هستند و تیم‌های خاصی را دنبال می‌کنند بازی‌ها را از دست ندهند.

مدیر رادیو ورزش در پاسخ به اینکه آیا تیم رسانه‌ای از رادیو به روسیه اعزام خواهد شد؟ اظهار کرد: تیم رسانه‌ای اعزام نمی‌کنیم اما با توجه به شرایط خاصی که داریم، امکان دریافت گزارش تصویری را داریم و گزارشگران ما از استودیو، در داخل محل گزارش را انجام می‌دهند. با توجه به تنوع بازی‌ها از یک جهت هم اگر گزارشگر می‌فرستادیم فقط در سطح فینال از آنها استفاده می‌کردیم اما اکنون این فرصت را داریم که با تصاویر از تمام گزارشگران در بازی‌های مختلف استفاده کنیم.

قاسمی گفت: متاسفانه فرصتی پیش نیامد تا نماینده‌ای در محل بازی‌های جام جهانی داشته باشیم، تا آنجا که می‌دانم تلویزیون هم نماینده‌ای ندارد. اما همه بازی‌ها را از تلویزیون پخش می‌کنیم و گزارشگران ما از طریق تلویزیون و شبکه‌های آنلاین اتفاقاتی که می‌افتد را گزارش می‌کنند.

مدیر رادیو ورزش در پایان درباره ویژه برنامه رادیو ورزش در بازی‌های جام جهانی توضیح داد: ویژه برنامه ما «جام جهانی فوتبال» است که در آن تمام بازی‌هایی که پوشش تصویری زنده دارند، پخش خواهند شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------