فصل سوم «ستایش» سال ۹۸ پخش می‌شود



اخبار,اخبارفرهگی وهنری,سریال ستایش

مجموعه تلویزیونی «ستایش» سعید سلطانی که به تازگی تولید فصل سوم خود را آغاز کرده است، سال ۹۸ به آنتن تلویزیون خواهد رسید.

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این که آیا نرگس محمدی در فاز جدید نقش «ستایش» را همچنان ایفا خواهد کرد، بیان کرد: «ستایش ادامه همان فصل دوم است. با توجه به این که داستان فصل سوم از فردای همان پایان فصل دوم شروع می‌شود، نقش ستایش را خود نرگس محمدی ایفا می‌کند.

اما مشکلی که وجود دارد این است که این بازیگر در سریال آقای تخت‌کشیان حضور دارد و قرار بود قراردادش خرداد ماه تمام شود اما ظاهرا کار آن‌ها به طول می‌انجامد.» او در ادامه گفت: «با توجه به این که فاصله زمانی بین فصل ۲ و ۱ وجود ندارد، به لحاظ ظاهری باید خود این بازیگر نقش ستایش را ایفا کند. اگر فاصله زمانی وجود داشت می‌توانستیم از بازیگر دیگری استفاده کنیم اما چون فاصله‌ای وجود ندارد باید خود او نقش ستایش را ایفا کند.»

روشن‌روان در پاسخ به این پرسش که آیا وقفه‌ای که در تولید فاز ۲ و ۳ ایجاد شده است، مخاطب را سردرگم نمی‌کند، توضیح داد: «وقفه‌ای افتاده است اما مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که چند قسمت خلاصه خواهد بود و بعد فصل سه را ادامه می‌دهیم. تاکنون نیز ۳۰۰ دقیقه از کار تصویربرداری شده است.» مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره زمان پخش این مجموعه توضیح داد: «به دلیل این که کار تولید «ستایش» به طول می‌انجامد، این مجموعه سال ۹۸ پخش خواهد شد.»


قسمت اول سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی، سال ۸۸ ساخته شد. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده است. پخش سری اول این مجموعه از آذر ماه ۸۹ آغاز شد و در آبان ۹۰ به پایان رسید. پس از پخش ۴۴ قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم ستایش از دی ۹۲ آغاز شد و در ۲۴ مرداد ۹۳ به پایان رسید.

«ستایش» با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز و... جمعه‌شب‌ها حدود یک ساعت روی آنتن شبکه سه می‌رفت؛ سریالی که علاوه بر معرفی چند بازیگر از جمله نرگس محمدی، توانست اقبال نسبی مخاطبان را به همراه داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------