آخرین وضعیت جسمی حسین محب اهری



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,حسین محب اهری

حسین محب اهری که مدتهاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از بهبود نسبی خود و بازگشت مجدد به فعالیت‌های هنری خبر داد.

به گزارش ایسنا،  به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، این بازیگر درباره وضعیت جسمانی خود با اشاره به اینکه این روزها نسبت به روزهایی که حتی نمی‌توانسته آب هم بنوشد بسیار متفاوتتر است، گفت: درحال حاضر در حال صحبت با دوستان رادیویی و تئاتری خود هستم تا کم کم بتوانم فعالیت‌های خود را از سر بگیرم.

او درباره روزهای سخت درمان‌اش بیان کرد: روزهایی بود که بین زندگی  و مرگ قرار می‌گرفتم اما با خواست خدا و وسیله قراردادن صندوق  اعتباری هنر توانستم حیات دوباره پیدا کنم و در حال حاضر حالم بسیار بهتر از روزهای قبل است و پزشکان هم متفق القول هستند که توانسته‌ام با موفقیت مرحله اول درمان خود را طی کنم.

وی با بیان اینکه البته همچنان در حال سپری کردن مراحل درمان هستم، افزود: با این حال خوشبختانه در طول این مسیر درمانی با توجه به هزینه‌های بالای آمپول‌هایی که باید دریافت می‌کردم، نگرانی‌ای  نداشتم و این آرامش  را مدیون تلاش‌ها  و پیگیری‌های  بی منت صندوق اعتباری هنر هستم که در طول این مسیر همواره برای  من یک پشتوانه و حامی بودند.  این آمپول‌ها بر اساس گفته پزشکان به روزترین داروی مبارزه با بیماری من است و برای درمان قطعی باید دو مرحله دیگر را نیز بگذارنم که باید به خدا توکل کنم و قوی  باشم.

حسین محب‌اهری از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده و بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است  و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------