آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

فرهنگی وهنریایش طبیعت نشان داد؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پرویز پرستویی


 پرویز پرستویی در مراسم بدرقه تشیع ناصر ملک مطیعی به سخنرانی پرداخت و گفت: بهروز وثوقی حجت را تمام کرد و امروز همه جای دنیا ما را می‌بینند که چطور از هنرمندانمان تجلیل می‌کنیم.

این بازیگر با اشاره به اینکه باید به پوری بنایی، انوشیروان روحانی، سعید راد، نصرت کریمی و همه هم نسلان او تسلیت گفت؛ در پاسخ به شعارهای مختلفی که مردم سر می‌دادند، گفت:اینجا هستیم چون میهن ما اینجاست و مهر وطن نیروی بزرگ‌ ماست.‌ این سایه گسترده است و گستردهتر میشود و وای به حال کسانی‌ که این سایه را نمی‌خواهند. مهر مردم مرهم است. در این ساعات گذشته صدا و سیما به یاد آورد ناصر خان را ببیند ولی یادتان می آید چند وقت پیش با او چه کردید؟ ناصر خان تاریخ سینمای ایران است. صدا و سیما، مال شما نیست. با پول ما و بیت‌المال صدا و سیما شده است.


وی با انتقاد از اتفاقات پیش آمده در برنامه های تلویزیونی ضبط شده با حضور ملک مطیعی گفت: آقای مهران مدیری شما هنرمند شایسته‌ای هستید و یک‌ سوال از مهمان‌ خود می‌پرسیدید که عاشق هستی؟ شما می‌دانستی که‌ ناصر ملک مطیعی عاشق مردم است؟ چرا او را دعوت کردید و بعد تلویزیون به جایش طبیعت نشان داد؟ اینها که اختلاس نکردند. من از صدا و سیما سوال دارم که آیا او فقط فیلم علی عطشانی را بازی کرده؟ «فرمان»‌ سینما نبوده که در سابقه کاری‌اش فقط به همان یک فیلم اشاره می‌کنید. آن «بالا »که مدام میگویید اجازه پخش نداده کیست و کجاست؟ چه شد که بعد از مرگ مشکل ندارد؟

پرستویی در پایان سخنانش افزود: ناصر خان رفت ولی شما را به وجدانتان قسم اهالی سینما، کمی بیشتر ‌هوای هم را داشته باشیم. بگذارید نسل جدید که میآید قدر بداند. این شتر دم خانه همه می‌خوابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------