آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

«بچه مهندس» در بوستان ولایت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال بچه مهندس

تصویربرداری فاز دوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری همچنان در بوستان ولایت پی گیری می شود.

به گزارش بانی فیلم، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی و ساناز سعیدی این روزها مقابل دوریبن سریال «بچه مهندس» در پرورشگاهی در بوستان ولایت هستند.


این در حالی است که فاز اول سریال روی آنتن است و قرار است فصل دوم آن با فاصله ای کوتاه پس از ماه رمضان روی آنتن برود. اما گروه همچنان در حال تصویربرداری فاز دوم سریال هستند و قرار است بازیگران دیگری هم به کار اضافه شوند.


داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و این سریال قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.


بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند ، مریم خدارحمی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث، سیاوش چراغی پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، مهرناز بیات، بهرام سروری نژاد، ساعد هدایتی، فرخنده فرمانی زاده، فرج الله گل سفیدی، شیدا یوسفی، سمانه حبیب پور، علی برقی، یوناتدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------