آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

برنامه فردوسی‌پور برای جام‌جهانی از ۹ روز دیگر آغاز می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,برنامه فردوسی پور

ویژه‌برنامه‌ جام جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» تدارک دیده شده است، از ۲۱ خرداد ماه هر شب به روی آنتن خواهد رفت..

به گزارش ایسنا، این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی است که در بخشی به معرفی کشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی می‌پردازد. تعدادی از هنرمندان دوبله از جمله منوچهر زنده‌دل، امیر جوشقانی و ... گویندگی این بخش را بر عهده‌ دارند.

برنامه جدید عادل فردوسی‌پور با موضوع جام جهانی، در دکوری جدید به روی آنتن خواهد رفت. دکور برنامه‌ «بیست هجده» در همان استودیو ۱۱ ساختمان تولید تعبیه شده است که دکور «نود» هم در آن قرار دارد.

این برنامه سه روز قبل از آغاز بازی‌های جام جهانی از ساعت ۲۲ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت. همزمان با آغاز بازی‌ها نیز «بیست هجده» از ساعت ۱۹ به روی آنتن خواهد رفت.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,برنامه فردوسی پور


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما پیش از این به ایسنا توضیح داده بود، پس از ماه مبارک رمضان به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی سریال جدیدی به روی آنتن نخواهد رفت.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد که هر شب در قالب برنامه «بیست هجده» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور از شبکه سه سیما پخش و به آن پرداخته خواهد شد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,برنامه فردوسی پور


ایران دوبلاژ در صفحه‌ی خود در اینستاگرام ویدئویی از مقدمات ساخت ویژه‌برنامه‌ی جام‌جهانی با حضور برخی اهالی دوبله به همراه عادل فردوسی‌پور منتشر کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------