آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سوء تفاهم پیرامون آقای خواننده



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بهنام بانی

ماجرا از آن جا کلید خورد که یکی از خبرگزاری‌ها محل برگزاری کنسرت بهنام بانی در شهر ملبورن را متعلق به «شورای ملی زنان یهودی» دانست. با همین ادعا، مدارکی هم ارائه کرد و داستان بدانجا ختم شد که بهنام بانی در محلی کنسرت داده است که در آن فعالیت‌های مربوط به صهیونیست‌ها انجام می‌شود.


در گزارش این خبرگزاری آمده بود که «مرکز یاد شده در سال ۱۹۲۷ تأسیس شده است و فعالیت‌های مذهبی دارد. در این شورا نشست‌های دورهمی و سازماندهی اعضا انجام می‌شود و عمده فعالیتشان در راستای تفکرهای فمنیستی است.» و خلاصه کلام اینکه آنچه در مرکز بسن (Besen Centre) می‌گذرد الهام گرفته از ارزش‌های یهودیت است.


این گزارش و انعکاس آن در فضای مجازی موجب شد تا هیاهوی بسیاری ایجاد شود و این خواننده نوظهور پاپ از طرفی شوکه شود و از طرفی نیز حسابی ماست‌ها را کیسه کند، اما در همین گیر و دار بود که خبرگزاری ایسنا مطلبی منتشر کرد که نشان می‌داد کنسرت بهنام بانی نه در این مرکز بلکه در جای دیگری برگزار شده است و اصولاً در مرکز بسن، هیچ کنسرتی برگزار نشده  و تشابه اسمی دو مرکز باعث به وجود آمدن این اشتباه شده است.


مرکز مورد اشاره این خبرگزاری داخلی با نام «The Eva Besen Centre» در منطقه‌ای در جنوب شرق ملبورن واقع شده است؛ این در حالی است که محل برگزاری کنسرت بهنام بانی با نام «The Besen Centre» در شرق ملبورن قرار دارد و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از محل شورای ملی زنان یهودی قرار گرفته است.


این مهندس 30 ساله دامغانی که به زعم خودش تا همین یکی دو سال پیش صدایش شنیده نشده بود،  این روزها به یکی از خوانندگان محبوب پاپ تبدیل شده است. او با سه آهنگ «عاشقم کرده»، «علاقه خاص» و «من یه دیوونه‌ام» در میان جوانان ایرانی گل کرد.

 

روزنامه ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------