آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سریال «لحظه گرگ و میش» وارد فاز دوم فیلمبرداری شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علیرضاکمالی

سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان وارد فاز دوم تصویربرداری شد.

به گزارش صبا، سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان و به قلم مونا انوری زاده که برای پخش در شبکه سوم سیما در حال ضبط است وارد فاز دوم تصویربرداری شد.

علیرضا کمالی بازیگر این فیلم در گفتگو با «صبا» گفت: تصویربرداری این فیلم همچنان ادامه دارد و به تازگی وارد فاز دوم تصویربرداری خود شده است و هنوز زمان دقیق پخش این سریال مشخص نیست.

وی افزود : من به تازگی فیلمبرداری فیلم «سمفونی نهم» اثر  محمد رضا هنرمند  را به پایان رسانده ام  و در حال حاضر پروژه ی جدید را شروع نکرده ام .


گفتنی است ، مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی از دهه ۶۰ آغاز گشته حوادث مختلفی از قبیل جنگ تحولات اجتماعی و اقتصادی ... را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------