ویزه برنامه عید فطر احسان علیخانی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,احسان علیخانی

طراح دکور برنامه ماه عسل گفت: بالطبع با توجه به فضای برنامه‌های مناسبتی که فضا و محتوایی در خور اعیاد را به مخاطب ارائه می‌کنند ویژه برنامه ماه عسل در عید فطر نیز فضایی گفت و گو محور را با حضور چهره‌های شناخته شده روی آنتن می‌برد اما جزئیات بخش‌های آن هنوز مشخص نشده است.

پیمان قانع طراح دکور برنامه "ماه عسل" در گفت و گو با میزان، درباره برنامه روز پنجشنبه ماه عسل گفت: هنوز مشخص نیست که برنامه "ماه عسل" فردا شب به دلیل تداخل با پخش افتتاحیه جام جهانی روسیه پخش شود یا نه، ممکن است پخش شود و ممکن است پخش نشود.

وی با اشاره به این که ماه عسل در روز جمعه ویژه برنامه‎ای به مناسبت عید سعید فطر روی آنتن می‌برد اظهار کرد: برنامه‌ای که برای روز عید فطر در نظر گرفته‌ایم با برنامه‌هایی که در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شد تفاوت دارد و در صدد هستیم که فضایی مفرح و متفاوت را برای مخاطب ترتیب دهیم.

قانع ادامه داد: بالطبع با توجه به فضای برنامه‌های مناسبتی که فضا و محتوایی در خور اعیاد را به مخاطب ارائه می‌کنند ویژه برنامه ماه عسل در عید فطر نیز فضایی گفت و گو محور را با حضور چهره‌های شناخته شده روی آنتن می‌برد اما جزئیات بخش‌های آن هنوز مشخص نشده است.

 

 

 

 



طراح دکور برنامه ماه عسل خاطرنشان کرد: مسابقات جام‌جهانی هم فردا برگزار می‌شود که ممکن است تداخلی در زمان پخش "ماه عسل" و پخش فوتبال به وجود آید که باید دید چه تصمیمی در نهایت برای پخش برنامه فردا شب ماه عسل گرفته خواهد شد.

گفتنی است برامه "ماه عسل" با اجرای احسان علیخانی که از سال ۸۶ جزو برنامه های ثابت ماه رمضان است امسال نیز همچون سال‌های گذشته در طول ماه مبارک رمضان مهمان خانه‌های مردم بود ولی امروز خبرها حاکی از پخش نشدن برنامه فردا شب به جهت تداخل در ساعت پخش شروع مسابقات جام جهانی دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------