فصل سوم «شهرزاد» در جلب نظر مخاطب ضعیف بود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال شهرزاد

کاربران خبرآنلاین فصل سوم سریال «شهرزاد» را در مقایسه با دو فصل گذشته ضعیف‌تر دانسته و تاکید کردند که در جلب رضایت آن‌ها ناتوان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین،  پرونده سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی دوشنبه این هفته با پخش آخرین قسمت فصل سوم بسته شد. اثری به کارگردانی حسن فتحی که در طول سه سال گذشته کیفیت متفاوتی از سریال سازی را در ایران عرضه کرد و توانست نظر مخاطبان را جلب کند.

پایان این سریال فرصتی را فراهم کرد تا خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربرانش بخواهد نظرشان را درباره کیفیت فصل سوم «شهرزاد» بیان کنند.

برهمین اساس، اکثریت کاربران از فصل سوم این سریال ناراضی بوده و پایان‌بندی آن را ناامید کننده توصیف کردند. یکی از کاربران با نام تارا درباره فصل سوم اینطور نوشت: «در کل سریال ناامید بود. قسمت آخرش هم بسیار کلافه کننده بود.». کاربری هم با انتقاد از فیلمنامه کار نوشت: «سریال مشکل فیلمنامه داشت که از خانم ثمینی و آقای فتحی بعید بود.»

بخشی از کاربران هم فصل سوم «شهرزاد» را قابل دفاع دانسته و از کیفیت آن ابراز رضایت کردند. کاربری در این باره نوشت: «فصل سوم عالی بود شهرزاد به عشقش رسید.» کاربری هم با تقدیر از عوامل سازنده نوشت: «عالی بود ممنون از آقای فتحی و بازیگران شهرزاد، واقعا یه اثر ماندگار به جا گذاشتند، دمشون گرم.»

در این میان کاربرانی هم بودند که نظر منفی یا مثبت قطعی درباره این سریال نداشته و آن را با دو فصل گذشته «شهرزاد» مقایسه کردند. کاربری هم با بیان اینکه فصل سوم کیفیت بهتری نسبت به فصل دوم داشته است نوشت: «فصل سوم در ابتدا بسیار خسته کننده و ابتدایی بود و چند قسمت انتهایی روال داستان بهتر شد. مرگ قباد بسیار تاسف بار و غم انگیز بود، در کل فصل ۳ بهتر از فصل دوم بود ولی هیچ کدام به خوبی فصل اول نبود.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------