۱۰ ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند! (+تصاویر)



اگر چه بازیگران خود در انتخاب فیلم‌ها و نقش هایشان مختارند و می‌توانند نقشی را پذیرفته یا رد کنند، همه بازیگران سینما از تماشای فیلم‌های خود لذت نمی‌برند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ بازیگر سرشناس هالیوودی آشنا کنیم که تاکید کرده اند علاقه‌ای به تماشای فیلم‌های خود ندارند.

به گزارش برترین ها،  ترجمه از حسین علی پناهی: اگر چه بازیگران خود در انتخاب فیلم ها و نقش هایشان مختارند و می توانند نقشی را پذیرفته یا رد کنند، همه بازیگران سینما از تماشای فیلم های خود لذت نمی برند. در حالی که برخی از بازیگران بازی خود در یک فیلم خاص را هنرنمایی و شاهکار می دانند اما برخی دیگر از تماشای فیلم های خود حتی عذاب می کشند.

بدین ترتیب برخی از این بازیگران تماشای فیلم های خود را یک تجربه بسیار ناخوشایند می دانند که می توانند حتی دردناک و غبرقابل تحمل نیز باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 10 بازیگر سرشناس هالیوودی آشنا کنیم که تاکید کرده اند علاقه ای به تماشای فیلم های خود ندارند.

10- جانی دپ

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


جانی دپ در مصاحبه ای با دیوید لترمن در سال 2009 و هنگام اکران فیلم «دشمن ملت» (Public Enemies) تایید کرد که هیچ یک از فیلم هایش را تماشا نمی کند حتی فیلمی که در آن زمان مشغول تبلیغات برای آن بود. وی در این باره چنین گفت:" از یک جهت، وقتی که کار من با یک فیلم تمام شود دیگر آن فیلم ربطی به من نخواهد داشت. تا جایی که بتوانم از آن دور می شوم... از دیدن خودم خوشم نمی آید". به گفته دپ، فرزندانش بسیار بیشتر از او فیلم هایش را دیده اند.

9. آنجلینا جولی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


آنجلینا جولی بارها تاکید کرده است که علاقه ای به تماشای فیلم های خود ندارد. بعد از اتمام مراحل تولید فیلم «تحت تعقیب» (Wanted) وی هیچ گاه آن را تماشا نکرد. جولی در مصاحبه ای اعلام کرد که در کل تماشای فیلم را دوست ندارد حتی اگر فیلم با مشارکت خودش نیز ساخته شده باشد. وی در این باره چنین گفته است:" یکی دو تا از فیلم ها را اصلاً ندیده ام. بسیاری از آن ها را فقط یک بار دیده ام. من فرایند تولید آن ها را بسیار بیشتر از تماشایشان دوست دارم. راستش را بخواهید تماشای فیلم را دوست ندارم".

8. جولین مور

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


بازیگر برنده جایزه اسکار، جولین مور، نیز علاقه ای به تماشای فیلم های خود ندارد. او بازی کردن را دوست دارد اما از تماشای نتیجه پایانی لذت نمی برد. مور در این باره چنین گفته است:"من هیچ یک از فیلم های خودم را ندیده ام... نمی توانم برای تبلیغ فیلم یا هر چیز دیگری بنشینم و فیلم را تماشا کنم. بیشتر دوست دارم در فیلم ها باشم تا این که آن ها را تماشا کنم. این کار چیزی است که بیش از هر چیز دیگری مرا به هیجان می آورد حتی در مقایسه با دیدن نتیجه نهایی".

7. ریس ویثرسپون

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


ریس ویثرسپون نیز از تماشای فیلم های خود امتناع ورزیده و در مصاحبه ای نیز گفته که پس از اتمام مراحل فیلم برداری یک فیلم به طور کلی آن را به فراموشی می سپارد. ریس در این مورد چنین گفته است:"من در مورد تمامی فیلم هایی که تاکنون بازی کرده ام فراموشی مطلقی دارم. من به تماشای این فیلم ها نمی نشینم زیرا اگر این کار را می کردم در گرداب تنفراز خود گرفتار می شدم اما گاهی کلیپی کوتاه از برخی کارهایم را می بینم. به آن نگاه می کنم و با خود می گویم که به طور مطلق هیچ خاطره ای از آن ندارم. این موضوع بسیار عجیب است".

6. جارد لتو

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


وقتی که جارد لتو در حال تبلیغات برای فیلم «باشگاه خریداران دالاس» (Dallas Buyers Club) بود اذعان کرد که حتی فیلمش را نیز ندیده است. وی در این باره چنین گفته است:" نقش من در این فیلم چنان سخت و طاقت فرسا بود که بهتر است در شرایط کنونی کاری به آن نداشته باشم". او حتی تایید کرد که فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) با هنرنمایی خودش را نیز ندیده است. "به نظر من تماشای فیلم های خود می تواند یک فرایند بیش از حد خودآگاهانه باشد. مطمئن نیستم که با این کار چه میزان از خود راضی خواهم بود. اما فیلمنامه ها را می خوانم، از این رو می دانم چه اتفاقاتی در داستان می افتد".

5. خاویر باردم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


بازیگر اسپانیایی برنده جایزه اسکار، خاویر باردم، نیز تاکید کرده که وی به شدت از تماشای خود روی صفحه سینما بیزار است و این موضوع به بینی اش باز می گردد. وی در این باره در مصاحبه ای چنین می گوید:"این واقعیت که من به ساخت شخصیت ها علاقه دارم بدین معنا نیست که دوست داشته باشم شکل گیری شخصیت هایم را ببینم، نقش آفرینی هایم را. حتی نمی توانم آن بینی لعنتی را تماشا کنم، آن صدای لعنتی را، آن چشم های مضحک را. نمی توانم از پس این کار بربیایم اما وقتی که در حال نقش آفرینی هستم بینی ام را نمی بینم و صدایم را نمی شنوم. انگار چیزی قوی تر و بزرگ تر از آن وجود دارد و نیاز دارم که آن را بیان کنم".

4. خواکین فینیکس

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


خواکین فینیکس گفته است که وی از دیدن نقش آفرینی های خود بیزار است و تنها موفق شده تماشای چند مورد اندک از فیلم هایش را تحمل کند. وی در مصاحبه ای در طول دوران تبلیغ فیلم «مرد غیرمنطقی» (Irrational Man) تصدیق کرد که هیچگاه این فیلم را ندیده است. فینیکس در این باره چنین گفت:" آن را ندیده ام. پل توماس اندرسون [کارگردان فیلم] مرا مجبور کرد فیلم «استاد» (The Master) را ببینم و فیلم «او» (Her) را نیز تماشا کردم.

این دو تنها فیلم هایی هستند که من دیدم. به نظرم شاید نشانه بلوغ باشد که فیلم های را ببینید و یاد بگیرید. با خود بگویید این اشتباهاتی است که انجام شده است. این این موضوع چیزی است که هنوز با آن کنار نیامده ام".

3. جسی آیزنبرگ

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


جسی آیزنبرگ نه تنها علاقه ای به تماشای فیلم های خود ندارد بلکه نقدهایی که درباره فیلم هایش نوشته می شود را نیز نمی خواند. وی در این باره چنین گفته است:" نه این کاملاض تصادفی نیست. من خودم را تا بیشترین حد ممکن دستکم می گیرم اما هیچ یک از فیلم هایی که در آن ها بوده ام را تماشا نمی کنم و حتی نقدها و بررسی های فیلم هایی که در آن ها حضور داشته ام را نیز نمی خوانم. از این رو وقتی که کسی مرا برای یک نقش استخدام می کند شوکه می شوم".

2. اندرو گارفیلد

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


اندرو گارفیلد گفته تنها فیلم «شبکه اجتماعی» (The Social Network) را دیده، آن هم به این خاطر که سازندگان فیلم او را مجبور به این کار کردند. در مورد دیگر فیلم هایش او علاقه ای به تماشای آن ها ندارد. وی در این باره چنین گفته است:" این رویه بدین دلیل است که نمی خواهم بفهمم چه کاری انجام می دهم. به محض این که از این موضوع آگاه شوم کمتر می توانم خود را ابراز کنم".

1. نیکول کیدمن

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ستاره هالیوود که از فیلم‌های خود بیزارند


نیکول کیدمن ادعا کرده که هنگام تماشای فیلم «استرالیا» و نقش آفرینی خود در آن بسیار مضطرب و نگران بوده است و تنها به خاطر کارگردان فیلم در مراسم افتتاحیه این فیلم در سینما حضور یافته است. همچنین وی گفته که هیچ یک از فیلم های دیگرش را ندیده است. وی در این باره چنین گفته است:"من معمولاً فیلم هایم را نگاه نمی کنم اما به خاطر بَز [کارگردان فیلم استرالیا] مجبور بودم این فیلم را ببینم. مولین روژ را نیز دیدم. در تمام طول دوران کارم تنها این دو فیلم را دیده ام".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------