آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

عیدانه تلویزیون با سوپراستارها



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مهران مدیری ومحمدرضاگلزار

 دو برنامه شاخص تلویزیون چهارشنبه و پنج شنبه شب به مناسبت عید سعید فطر، مهمان های ویژه ای از جنس سوپراستارهای سینما و تلویزیون داشتند و اتفاقاً دو مجری سرشناس با آن ها به گفت وگو نشستند. اگرچه هدف احسان علیخانی از دعوت محمدرضا گلزار به «ماه عسل» و ارتباط او با جنس سوژه های این برنامه، مشخص نشد اما اعلام خبر حضور او در مقام مجری، گفت وگوی کوتاه و پرخبری را رقم زد. از قضا هر دو گفت وگو حسابی جذاب از آب درآمد و تک تک لحظات آن به شبکه های اجتماعی راه یافت. گزارش این دو برنامه را بخوانید:

گلزار با «برنده باش» در شبکه سه
محمدرضا گلزار در آخرین شب ماه رمضان در برنامه «ماه عسل» حضور یافت و با اعلام رسمی خبر اجرای یک مسابقه تلویزیونی به نام «برنده باش»، هوادارانش را غافلگیر کرد. آقای سوپراستار این نوید را به مخاطبان تلویزیون داد که مدل خارجی این برنامه، پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تاریخ و اتفاقاً خود او هم از مخاطبان آن مسابقه بوده است. او در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر این که یعنی این مسابقه کپی از مدل خارجی اش است گفت: «نمی شود گفت کاملاً کپی است چون سؤالات این مسابقه برای بالا بردن معلومات جامعه است و فرق می کند.» او درباره مدل برگزاری برنامه توضیح داد و گفت جایزه 100 میلیون تومانی به کسی اهدا می شود که بتواند به 15 سؤال مجری پاسخ صحیح بدهد. محمدرضا گلزار زمان احتمالی پخش «برنده باش» را ماه آینده اعلام کرد. «برنده باش» جدیدترین تجربه تلویزیون در برگزاری مسابقه پرسش وپاسخ بعد از «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی است. باید صبر کرد و دید این مسابقه آن طور که سازندگان برنامه انتظار دارند، مانند مسابقه مشهور شبکه ABC به نام ? Who Wants to Be a Millionaire موفق و پرمخاطب خواهد شد یا خیر؟


محمدرضا گلزار سوپراستار سینما با حضور در «ماه عسل» همچنین حرف های جالبی درباره فعالیت هایش قبل از ورود به عرصه سینما مطرح کرد و گفت که نفر پنجم کنکور سراسری بوده  است و چون درس های عربی و معارف را در کنکور 100 درصد زده بود، در آموزشگاه های کنکور این دو درس را تدریس می کرده است! احسان علیخانی در پایان با اشاره کوتاهی به کمک محمدرضا گلزار به پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد  از فعالیت خیرخواهانه این بازیگر تشکر کرد.
 
برای «قهوه تلخ»، پایانی ساخته نشده است
مهران مدیری نیز که پنج شنبه شب مهمان «خندوانه» بود، در پاسخ به سؤال رامبد جوان راجع به فعالیت های آینده اش گفت که بهار سال آینده یک فیلم سینمایی کمدی خواهد ساخت و بعد از آن سراغ ساخت یک فیلم مهم با موضوع جنگ تحمیلی خواهد رفت. نکته ای که رامبد نپرسید و مدیری هم به آن اشاره ای نکرد، فعالیت های او از الان تا بهار سال آینده بود. احتمالاً مدیری مشغول ساخت همان سریالی است که به تازگی به وسیله انتشار تصویری با حضور برادران قاسمخانی، سیامک انصاری و امیرمهدی ژوله درباره آن اطلاع رسانی شده بود.


در اواسط برنامه وقتی «جناب خان» درباره این که پایان سریال «قهوه تلخ» چه اتفاقی برای شخصیت سیامک انصاری افتاد، از مدیری سوال کرد، آقای کارگردان برای اولین بار توضیح داد قرار بر این بود که پادشاه وقت ایران به تهران حمله و آن جا را تسخیر کند اما بلوتوث و نیما (سیامک انصاری) قهوه می خورند و در حالی که روی برج میلاد نشسته اند به زمان حال می آیند! او مخاطبانی را که هنوز ذره ای امید برای ساخت پایان «قهوه تلخ» داشتند، ناامید کرد و گفت که حالا دیگر نه کاخی هست و نه عارف لرستانی.


این برنامه با حضور مهران مدیری، به دلیل پرسش های متفاوتی که رامبد از مدیری پرسید، به یکی از متفاوت ترین قسمت های این برنامه در مقایسه با دیگر شب های «خندوانه» تبدیل شد. حاشیه جالب هم آن که مدیری از مجتبی یاسینی کارگردان تلویزیون با عنوان «مرحوم» یاد کرد در حالی که این کارگردان قدیمی در قید حیات است! یک شب بعد و در زمان پخش زنده قرعه کشی «خندوانه»، رامبد جوان عذرخواهی مهران مدیری از این اشتباه را روی آنتن اعلام کرد.

 

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------