رضا رفیع: «منبع موثق» از دوم تیر روی آنتن می‌رود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,رضارفیع

رضا رفیع مجری برنامه های «منبع موثق» و «قندپهلو» از تولید و پخش دوباره این برنامه ها سخن گفت.

 رضا رفیع درباره شروع دوباره «منبع موثق» که از شبکه چهار سیما پخش می شد به مهر بیان کرد: پخش این برنامه از شنبه دوم تیر دوباره شروع می شود و تغییراتی در استودیو و دکور خواهد داشت. 

این مجری که در این برنامه به خبرها و اتفاقات رویکردی طنز دارد درباره حساسیت ها نسبت به این برنامه عنوان کرد: هیچ کس از خودم بیشتر به ظرایف کار آشنایی ندارد و من خط قرمزها را به خوبی می دانم بنابراین حساسیتی در سازمان نسبت به برنامه وجود ندارد تنها ممکن است گاهی بیرون از سازمان روی خبری حساسیت هایی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برنامه زنده است و کسی در انتخاب خبرها دخالتی ندارد ما این حساسیت ها را بعد از پخش برنامه می بینیم. البته فضای تحمل پذیری جامعه خیلی نسبت به گذشته بهتر شده است.

رفیع بیان کرد: البته ما طنزپردازان هم باید نکات لازم برای ارایه یک اثر طنز و کمیک را رعایت کنیم، من اگر فحش بدهم و یا تمسخر کنم افراد ناراحت می شوند و نمی توانیم افراطی و یا توهین آمیز عمل کنیم و بعد توقع داشته باشیم جامعه حساس نباشد.

این طنزپرداز با اشاره به رویکرد خود در برنامه گفت: طنزی که من ارایه می دهم مبتنی بر ادب و ادبیات است و تلاش می کنم با این دو عنصر میزان جبهه گیری اصناف نسبت به این اخبار کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه باعث شده مخاطبان با او درددل هایشان را بیان کنند، توضیح داد: مردم مشکلاتشان را برای من می گویند و انتظار دارند که به نوعی در برنامه به این مشکلات بپردازم و اتفاقا این برای رسانه ملی یک موقعیت است. برنامه ها برای درددل ها و حرف ها و اعتراض های مردم یک فرصت طلایی است که می تواند در جهت سلامت سازی جامعه حرکت کند. مردم اگر رسانه را آینه بیان مطالبات خود بدانند در آشتی رسانه و مردم بسیار موثر است. 

رفیع در پایان درباره برنامه «قندپهلو» نیز تصریح کرد: امیر قمیشی تهیه کننده برنامه تماس گرفت و از من دعوت شد که سری جدید «قندپهلو» را در شبکه آموزش بسازم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------